Дистанційні уроки

Українська мова
1. Потренуватись в наголошуванні та вимові слів за впр.63с.25.
2. Попрацювати над вимовою та написанням словникових слів за впр.65с.25.
3. Повторити правила поведінки та етикету за текстом впр.66с.26.
4. Повторити правила переносу слів за карткою
Картка1
Поділіти слова для переносу. Зробити звуко-буквений аналіз виділених слів.
Морський, донечка, каштан, волосся, нічний, зміяящикдріжджі, напам’ять, майор, стежечка, пір’їна, ґудзик, мільйон.
5. Удосконалювати вміння роботи з деформованим текстом за карткою.
Картка 2
Запиши речення в такому порядку, щоб вийшла зв'язна розповідь. Добери заголовок.
   На полях збирають кукурудзу, картоплю, буряки. Прийшла осінь. Тварини і рослини готуються зустріти зиму. Все нижче ходить над землею сонце.

Літературне читання
1. Прочитати казки за підручником «Позакласне читання» с.21-29, дати
   відповіді на питання, переказувати.
2. Виконати цікаві завдання на с.21,29 «Позакласне читання»
3. Намалювати ілюстрації до казок ( за бажанням)

Математика
1. Потренуватись в додаванні та відніманні чисел в межах 100 без переходу
    через розряд  -  №135с.27, додавання 2 і 3 з перходом через розряд –
     картка.
2. Попрацювати над переведенням чисел з однієї міри в іншу- № 149 с.30,
   картка.
3. Скласти і розвязати задачі за малюнками - №150с.30, картка.
4. Знайти значення виразу з буквою за №151с.30
5. Побудувати прямий кут -№152с.30

Природознавство
1. Повторити « Кругообіг води в природі»  - с.28-30, визначення  -
   випаровування, конденсація, кругообіг.
2. Опрацювати статтю підручника «Що таке погода та як її передбачити»,
   дати відповіді на питання – с.31-34.
3. Перевірити себе за завданнями зошита на с.16 – 17.

Російська мова
1. Выполнить упр.76-83 за заданиями ученика с.28 – 30.
2. Выучить одну из скороговорок из упр.76 с.28
3. Прописать в тетроди по рядочку буквы «и» та «ы».

Всі письмові завдання виконувати в робочих зошитах із зазначенням дати.
Бажаю вам гарних успіхів у навчанні, приємного відпочинку та незабутніх вражень від осінніх канікул!

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Тема : Згинання і складання паперу. Аплікація «Сонечко і соняшник»


 Мета: дати загальні уявлення про картон, види картону та його призначення; навчати послідовності дій під час виготовлення виробів з паперу; розвивати охайність, самостійність, взаємодопомогу; виховувати бережливе ставлення до паперу, розуміння необхідного економного використання матеріалів.

Обладнання: картон, кольоровий папір, ножиці, олівці, клей, пензлик, серветка, гумка, лінійка.
Хід уроку 

—  Ми починаємо подорожувати паперовим містом. Поруч із нами будуть Пізнайко та його помічники.
Серед поданих букв відшукайте слова. Ці слова підкажуть вам, з якими матеріалами та інструментами ми працюватимемо на уроці.
СЧТКІАОЛЕПАШРТОРАЄ                        ВРОАЗЬЯОЛІВЕПЬЙОЬО
ОТЬІРЛЬІЦКЛЕЙБЧФДАЇР                     ПЙУТЛДВКАРТОНЇОЬБУ
ЗЖХОЛПЕНЗЛИКЇТЬВЙ Е                       ХЗУНОЖИІЦЄЙОТСВЬТФ

— Розгорніть підручники на с. 36. Розгляньте, якого виду буває картон.
— Картон — щільний, багатошаровий твердий і міцний матеріал, виготовлений з волокон деревини шляхом пресування волокнистої маси.
— На партах у вас лежать аркуші паперу та картону. Уважно роздивіться їх.
— Що ви помітили?
— Чи однакові вони?
— Чим відрізняються один від одного?
— Основна відмінність паперу від картону — кількість шарів. Картон має більшу товщину, масу і міцність.
— Які види картону ви бачите на малюнку?
— Де і для чого використовується пакувальний, поліграфічний, дизайнерський картон?
Відгадайте загадку:
•   Квітка ця на сонце схожа.                           
Жовті пелюсточки має.
На олію вона гожа,                                      
їх до сонця повертає. (Соняшник)
— Як ви вважаєте, чи можна цю рослину назвати квіткою? Чому?
—  Соняшник уважається квіткою-велетнем. Інколи він може досягати 4-5 м заввишки. Діаметр суцвіття — 30 см. Коли квітка достигає, її голівка перетворюється на великий склад насіння. Квітка соняшника має цікаву особливість: протягом дня вона повертає свою золоту голівку за сонцем, ніби не може намилуватися ним; недарма цю рослину називають соняхом — сонячною квіткою. В Україні соняшник — це рослина-символ.
Багато видатних художників з усього світу зверталися до теми квітів, зокрема теми соняшників.
— Ось, яку чудову квітку ми будемо сьогодні виготовляти з паперу!
III.   ПРАКТИЧНА РОБОТА
Виготовте, будь ласка,  аплікацію «Сонечко і соняшник» за зразком або за власним задумом.
Бажаю успіху!





Немає коментарів:

Дописати коментар