середа, 18 березня 2020 р.

Завдання на четвер

Літературне читання

Сторінка 118 ,прочитати ,дати відповіді на запитання :
1. Коли і де народився Іван Світличний ?
2.Ким працював Іван Світличний ?
Прочитати вірш "Я їм про Хому, а вони про Ярему"
3. Дати відповіді на  запитання.
4.Поміркуйте, які слова є синонімами до слів:
не гаятися ,воловодитися, придумати ?
5. Складіть фразеологізми з поданих частин
Ти йому - стрижене,             а він мені про часник .
Я йому про цибулю,              а він мені про кури.
Я йому про індики,               а він тобі про козу білу.
Ти йому про діло,                  а він тобі - смалене. 
6. Поміркуйте, чи могли б вони бути заголовком вірша Івана Світличного , чому ?
7. Прочитайте вірш Яна Бжехви " Стонога ", дайте відповіді на запитання .

Русский язык 

1. Повторить правило на странице 107 и 108.
2.Выполнить упражнение 272,прочитать правило стр.111.
3.Сделать письменно упражнение 273,274, 275,277.
4. Подготовить выразительное чтение упр. 276.
5. Дом. задание упр.279 А.

Немає коментарів:

Дописати коментар