вівторок, 12 січня 2021 р.

 Завдання на 13.01.2021 р.

 Математика 13.01.

Тема: Таблиці додавання і віднімання числа 3.

1.      Перше завдання  .     Усний рахунок.

-Киця й котик залюбки
Випікали пиріжки.
Киця з тіста 5 зліпила,
Котик теж із снігу 5.
Скільки всіх, малеча мила,

Пиріжків вони з’їдять?

 (Усього пиріжків 10, але з’їдять лише 5 — із тіста)

-  Ось до класу на урок залетіло шість сорок
Дві пізніше прибуло. Скільки всіх птахів було? ( 8).

-  У саду до годівниці прилетіло три синиці
Потім ще чотири птиці
Скільки птиць на годівниці? ( 7)


-   Як потрібно допомагати птахам взимку? Чому?

- Як ви допомагаєте птахам?

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом. Робота за підручником. ( ст. 66.)

Ознайомтеся з 1 завданням.

Розгляньте таблицю додавання числа 3.

— Що ви помітили? (Перший доданок збільшується на 3, другий залишається без зміни, результат дії — сума — теж збільшується на 3.)

— Прочитайте всі приклади. Яке число додавали в кожному прикладі? (3)

— Тому таблиця й називається «Додати 3».

— Розгляньте таблицю віднімання числа 3.

— Прочитайте кожний приклад. Порівняйте відповідь із числом, від якого віднімали 3. Яке число віднімали в кожному прикладі? (3)

— Тому таблиця й називається «Відняти 3».

Натисни на малюнок і переглянь відео за посиланням. Закріпи знання таблиці долавання та віднімання числа 3( ознайомся з таблицею + і - числа 4) . Пригадай задачі .

 
За підручником письмово обчислити вирази завд.2, усно опрацювати завдання 3,4.

Бажаю успіхів!!!


Українська мова. Читання. 13.01.

Тема: Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Книжка — джерело знань» 

1. Розвиток фонематичного слуху. (Виділення на слух слів зі звуком [ж])

-Прослухайте вірш І. Січовика та повторіть усі слова зі звуком [ж].
Я зібрав жуків чимало,
Та вони всі повтікали.
Я – за ними. Ну й дива!
Заповзли вони в слова:
«Жар, кажан, пожежа,
Жито, жаба, вежа,
Баклажан, пружина,
Жало, вуж, крижина…»
Де жуки ці? Розкажіть,
Позбирати їх допоможіть. 

2. Артикуляційні вправи
     Чистомовки
ЖА-ЖА-ЖА – ми побачили вужа
ЖИ-ЖИ-ЖИ – ти мені допоможи
ЖІ-ЖІ-ЖІ – дуже гострі в нас ножі
ЖУ-ЖУ-ЖУ – книжки я бережу
ЖЕ-ЖЕ-ЖЕ – цуцик мʼячик береже
ОЖ-ОЖ-ОЖ – рушаймо в подорож
УЖ-УЖ-УЖ – десь подівся вуж
ЕЖ-ЕЖ-ЕЖ – бережіть ліс від пожеж
ЖЕМ-ЖЕМ – ми природу бережем
ЖОК-ЖОК – вийду я на бережок
     Скоромовки - прочитай скоромовки та одну на вибір вивчи.
Жовтий жук купив жилет,
Джемпер джинси та жакет.

Жатка в полі жито жне,
Жатку жайвір дожене.

Біжить стежина поміж ожини,
І вже у Жені ожини жменя. 

Переглянь відео та виконай завдання.


 Навчіться читати текст в особах. 

УСПІХІВ!!!

Письмо 13.01 , 15.01

ТЕМА: НАПИСАННЯ РЯДКОВОЇ БУКВИ Ж  НАПИСАННЯ ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ж. ПИСЬМО СКЛАДІВ, СЛІВ З ВИВЧЕНИМИ БУКВАМИ

 
 Працюємо в прописах сторінки 6-7 , виконуємо завдання  переглянувши відео. 

Слово ЖОЛУДІ- виконати повний звуковий аналіз , диктант складів та першу скоромовку з презентації записати у звичайних зошитах. 
  
Фото  готової роботи прислати вчителю. 




  


Малюнковий диктант, загадку - записати у звичайні зошити, звуковий аналіз слова-відгадки виконати також у зошити.

У ВАС все вийде! ВИ- МОЛОДЦІ!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар