субота, 10 квітня 2021 р.

 Завдання на 12.04- 13.04 2021 р

Математика.Тема: Знаходження невідомого доданка.

Ти готовий працювати -

Додавати й віднімати,

Числа й вирази рівняти,

І задачі розв’язати?

Сьогодні ти:

1. Потренуєшся знаходити невідомий доданок. Пригадаєш правила знаходження невідомого доданку.

2. Будеш розв’язувати задачі.

3. Виконаєш самостійну роботу.

Тож починай працювати:

1. Переглянь №1 стр. 106 і пригадай, як із рівності на додавання утворити дві рівності на віднімання.

2. Переглянь № 2 і вивчи правило. 

3.Виконай письмово у зошиті № 3, 4, 5 (в умові: Було, Заплатила, Залишилося)

Вправа 4. Виконай письмово у зошиті. Порівняй вираз з числом або вирази між собою.

 
Завдання у друкованому зошиті стр.52
Письмо 

ТЕМА : ЗІСТАВЛЕННЯ ДРУКОВАНИХ І РУКОПИСНИХ БУКВ. ВІДНОВЛЕННЯ РЕЧЕННЯ. ТВОРЧЕ СПИСУВАННЯ З ДРУКОВАНОГО

Гра «З'єднайка».  

  З'єднай малюнок, звукову схему і слово — назву тваринки.  

Списування з букваря.

— Випишіть з букваря (с. 43) три слова з буквою «ес».

Вправа «Устав букву «є». Запиши слова у зошит.

Син.., при..мно, малю.., раді.., ..ва, ..вген, ..вропа.

— Діти, коли ми пишемо велику букву «є»?Згадайте. 

Запишіть текст у зошит. 

Виконай повний звуковий аналіз запропонованих слів.


 Успіхів ВАМ !!!
Завдання сфотографуйте і надішліть учителю.
Читання.Тема : За Оксаною Іваненко" Сонечко"( казка)

Вправа «Щоб речення зрозуміти, треба слова розділити».

Н а в е с н і п р о к и д а ю т ь с я комахив і д с н у.

— Прочитайте речення з різною інтонацією.

Складіть речення.

За цифровими підказками скласти речення. Прочитати його з різним настроєм.

Прочитате слова.Подумайте коли їх говорять.

 


Попрацюйте над словами. Навчіться чатати їх швидко.


2. Прочитай казку, дай повні відповіді на запитання:
-Де була хатка сонечка?
-Яка біда трапилася в осики?
-Кому давала притулок осика восени ?
-Яка безсоромна комаха їла листя осики?
-Як сонце врятувало осику?
3.Перекажи казку.                                                                 

Я досліджую світ  

 Завдання на  13.04

Попрацюй творчо.

Повтори все, що ти знаєш про ограни чуття (очі, вуха, ніс, язик, руки). Підготуй цікавий проєкт про ці органи. Збери матеріал про органи чуття і розмісти його у лепбуці "Мої органи чуття".

Згадай про органи чуття, переглянувши відео.



Потренуйся розповідати про матеріал на сторінках лепбука.

Завдання:

1. Розповісти, які є органи чуття: Орган зору - це очі. Орган слуху - це вуха. Орган нюху - це ніс. Орган смаку - це язик. Орган дотику - це руки, пальці. 

2. Підібрати загадки, цікаві факти про органи чуття.

3. Оформити яскраво лепбук. Вклеїти картинки або намалювати ці органи.

Успіхів тобі у творчій справі!

Завдання на 15. 04 2021 р.

Тема: Твоя безпека під час ігор та розваг.

На уроці ти:

Дізнаєшся про безпечний відпочинок. Повториш правила поведінки на вулиці, дорозі, вдома. 

1. Переглянь відео.

Джерло YouTube

2. Прочитай самостійно інформацію у підручнику на ст. 60.

3. Відпочинь. Зроби фізкультхвилинку.

Джерло YouTube

4. Прочитай інформацію у підручнику на ст. 61.
5. Виконай в зошиті завдання на ст. 45.

Бажаю успіхів у навчанні!

Немає коментарів:

Дописати коментар