Завдання на 23.03.2022р.
Літературне читання
Тема уроку: Хоч мале, та добре діло. За Євгеном Шморгуном «Добре діло». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до них. (ст.82)
Попрацюй над завданнями:
1. Прочитай і відгадай загадку на ст. 82 (у вкладці).
2. Прочитай оповідання "Добре діло" на ст. 82.
Дай відповіді на запитання:
- Від чийого імені ведеться розповідь?
- На яку знахідку натрапив оповідач?
- Як урятували деревце?
3. Потренуйся читати слова правильно. Дізнайся їх значення:
Сильцѐ — пастка для тварин, птахів.
Ли́нва — дуже міцна мотузка з волокон або дроту; канат.
Браконьєр — людина, яка займається незаконним полюванням.
Розмай — щось зелене, розквітле.
Перéсви́ст — звуки; слово, утворене від пересвистуватися.
Ви́долинок — невелика і неглибока улоговина.
Помарỳдилися — наморочилися.
4. Дай відповіді на запитання:
- На скільки частин ми можемо поділити оповідання?
- Про що йдеться у кожній частині?
Добери до кожної частини заголовки. Перевір себе.
5. Напиши назви частин тексту. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ на перевірку вчителю.
Математика , 23.03.
Тема: Ділення на 1 і ділення рівних чисел .
Тема уроку: "Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Розв’язування задач виразом" (с.84)
Попрацюй над завданнями:
1. Виконай завдання на с. 84.
23 березня
Дистанційна робота
Завдання 1. Доведи, що 2 • 7 = 14
- Перевір рівність додаванням 2+2+2+2+2+2+2=…
Завдання 2. Склади із рівності на множення рівність на ділення. Запиши ці рівності.
Наприклад, 2 • 8 =16 2 • 5 =10
16 : 2 = … … : … = …
16 : 8 = … … : … = …
Вправа 3. Розглянь записи. Прочитай запитання.
Запам’ятай: При діленні числа на 1 отримуємо це число.
5 : 1 = 5
При діленні числа на самого себе отримуємо 1.
5 : 5 = 1
Якщо замість числа написати буквене значення а, то цей запис можна записати так: а : 1 = а , а : а = 1.
Завдання 4. Обчисли вирази.
3 : 1 4 : 1 + 6 5 : 5 3 : 3 + 5
5 : 1 6 : 1 + 7 7 : 7 8 : 8 – 1
Завдання 5.
Подумай:
- Скільки аркушів купив Назар?
- По скільки гривень віддав за кожний аркуш?
- Що ще купив Назар?
- Скільки гривень віддав за цей аркуш?
Зроби короткий запис задачі. Розв’яжи задачу.
Задача
5 ар. – по 2 грн
1 ар. – 3 грн
Розв’язання
1) 2 • 5 = … (грн) – заплатив за 5 аркушів;
2) … + … = … (грн)
Відповідь: …. гривень всього заплатив Назар за кольоровий папір.
Домашнє завдання : повторити правило ,стор.84, завдання 6. Попрацюй усно.
Українська мова.Тема: Розрізнення слів, які називають числа і відповідають на питання скільки ?
Впр.331
_ Які слова зашифрував Кирилко?
( родина, сім'я, підвал, столиця)
_ Виконай письмово друге завдання.
_Вивчи правило ст. 91
Для закріплення :
перегляньте відео (1,2,3) , натиснувши на малюнок .
Впр.332.Прочитай лічилку. Випиши виділені числівники в алфавітному порядку. Усно знайди числівники, які відповідають поданим звуковим моделям.
Впр.333.Випишіть речення , у якому вказано кількість гравців.
Впр.334 Запиши ( на вибір) два речення,підкресли числівники.
Дизайн і технологія.Робота з пластиліном " Провісники весни"ст. 54 " Я досліджую світ"( за бажанням)
Успіхів вам!
Немає коментарів:
Дописати коментар