вівторок, 22 березня 2022 р.

                      Завдання на 23.03.2022р. 

Літературне читання

Тема уроку: Хоч мале, та добре діло. За Євгеном Шморгуном «Добре діло». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до них. (ст.82)

Попрацюй над завданнями:

1. Прочитай і відгадай загадку на ст. 82 (у вкладці).

2. Прочитай оповідання "Добре діло" на ст. 82. 

Дай відповіді на запитання:

    - Від чийого імені ведеться розповідь?

    - На яку знахідку натрапив оповідач?

    - Як урятували деревце?

3. Потренуйся читати слова правильно. Дізнайся їх значення:

      Сильцѐ — пастка для тварин, птахів. 

      Ли́нва — дуже міцна мотузка з волокон або дроту; канат. 

      Браконьєр — людина, яка займається незаконним полюванням. 

      Розмай — щось зелене, розквітле. 

      Перéсви́ст — звуки; слово, утворене від пересвистуватися.
      Ви́долинок — невелика і неглибока улоговина.

      Помарỳдилися — наморочилися.

 4. Дай відповіді на запитання:

    - На скільки частин ми можемо поділити оповідання? 

   - Про що йдеться у кожній частині?

Добери до кожної частини заголовки. Перевір себе.

 
5. Напиши назви частин тексту. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ на перевірку вчителю.

 Математика , 23.03.

Тема: Ділення на 1 і ділення рівних чисел .

Тема уроку: "Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Розв’язування задач виразом" (с.84)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай завдання на с. 84.

                                            23 березня

                                   Дистанційна робота

 Завдання 1. Доведи, що 2 • 7 = 14

- Перевір рівність додаванням 2+2+2+2+2+2+2=…

 Завдання 2. Склади із рівності на множення рівність на ділення. Запиши ці рівності.

           Наприклад, 2  8 =16                     2  =10

                               16 : 2 = …                    …  :  …  = …

                              16 : 8 = …                   …  :  …  = …

Вправа 3Розглянь записи. Прочитай запитання.

               Запам’ятай: При діленні числа на 1 отримуємо це число.

                                    5 : 1 = 5

                                    При діленні числа на самого себе отримуємо 1.

                                    5 : = 1

Якщо замість числа написати буквене значення а, то цей запис можна записати так:  а : 1 = а ,    а : а = 1.        

Завдання 4.  Обчисли вирази.

3 : 1             4 : 1 + 6            5 : 5               3 : 3 + 5

5 : 1             6 : 1 + 7            7 : 7               8 : 8 – 1

 Завдання 5. 

         Подумай: 

      - Скільки аркушів купив Назар?

      - По скільки гривень віддав за кожний аркуш?

      - Що ще купив Назар?

      - Скільки гривень віддав за цей аркуш?

    Зроби короткий запис задачі. Розв’яжи задачу.  

               Задача

5 ар. – по 2 грн

1 ар. – 3 грн

             Розв’язання

1)      5  (грн) – заплатив за 5 аркушів;

2)     … + … = … (грн)  

 Відповідь: …. гривень всього заплатив Назар  за кольоровий папір.

Домашнє завдання : повторити правило ,стор.84, завдання  6Попрацюй усно.   

Українська мова.Тема: Розрізнення слів, які називають числа і відповідають на питання скільки ?

Впр.331

_ Які слова зашифрував Кирилко?

( родина, сім'я, підвал, столиця)

_ Виконай письмово друге завдання.

_Вивчи правило ст. 91

Для закріплення : 

перегляньте відео (1,2,3) , натиснувши на малюнок .

Впр.332.Прочитай  лічилку. Випиши виділені числівники в алфавітному порядку. Усно знайди числівники, які відповідають поданим звуковим моделям.

Впр.333.Випишіть речення , у якому вказано кількість гравців.

Впр.334 Запиши ( на вибір) два речення,підкресли числівники. 

Дизайн і технологія.Робота з пластиліном " Провісники весни"ст. 54 " Я досліджую світ"( за бажанням) 

          Успіхів вам!



Немає коментарів:

Дописати коментар