середа, 23 березня 2022 р.

         Завдання на 24.03 2022р.

Літературне читання

Тема уроку: Ти в нашій пам’яті, Тарасе. Анатолій Григорук «Дорогі Шевченківські місця». Дослідження: "Пам’ятники Кобзареві" (с. 83-84)

Попрацюй над завданнями:

1. Розглянь портрет Тараса Шевченка і прочитай статтю "Стежина до Шевченка" на ст. 83. 

Переглянь відео "Тітонька Сова про Тараса Шевченка" .

Джерело YouTube 

     Дай відповіді на питання:

     - Хто такий Тарас Григорович Шевченко?

     - Які очі, який погляд у поета?

2. Прочитай оповідання Анатолія Григорука "Дорогі Шевченківські місця" на ст. 83. 

     Дай відповіді на запитання:

     - Де народився Тарас?

     - Ким були його батьки?

3. Вправа "Хвости". Доповни речення словами з оповідання.

      Адже в Моринцях…

      Бо тут він з’явився…

      Вони жили у великій…

      Тарасикові ще не виповнилось…

      Але це рідне обійстя…

      Ось стоїть переді мною…

 4. Потренуйся читати слова правильно:

         немовля́            підслі́пувата          наймилі́ше          кріпаки́

         мальовни́че      найдорóжче           обі́йстя                обшáрпана

         найтеплі́ша       коли́сочка              жорстóкий          прони́кливіше         Обі́йстя — садиба, двір.

 5. Проведи дослідження "Пам’ятники Кобзареві" на ст. 84.  Познайомся з пам’ятниками на сторінці Вікіпедії (покликання https://cutt.ly/MSRDpaT).

    Дай відповіді на запитання:

  • Що зображено на світлинах?
  • Чи є пам’ятник Кобзареві у вашому населеному пункті? Розкажіть про нього.
  • А чи знаєте ви, скільки пам’ятників Кобзареві є в Україні? У світі? 
  • У яких країнах є пам’ятники Тарасові Шевченку? 

 Зроби висновок про пам’ятники Кобзареві (у ккладці "Дослідження").

Математика                                                                                                                     

Тема уроку: "Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0" (с. 85)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 85.

                                            24 березня

                                   Дистанційна робота

 Вправа 1. Обчисли вирази усно.

Вправа 2. Розглянь, яке число отримуємо при діленні 0 на інші числа. 

         - Запам’ятай правило про ділення числа 0 на будь-яке число!


   - Подумай, чому не можна ділити на 0. 

 Переглянь відео та запам'ятай чому не можна ділити на 0

Переглянь відео, натиснувши на малюнок.

  - Спробуй порівну розкласти 2 цукерки на 0 тарілок. 

Міркуй так: щоб, дізнатися, скільки цукерок буде на кожній нульовій тарілці, потрібно 2 цукерки поділити на 0 тарілок. Але цього виконати не можливо, бо не можна одержати частку. Отже, при діленні на 0 частки не існує, тому будь-яке число ділити на 0 не можна.

Вправа 3.  Обчисли вирази.

Вправа 4. Розв’яжи задачу.

   - Як дізнатися, скільки економних ламп купили? (2 • 4 = 8)

   - Як дізнатися, скільки всього ламп купили? (6 + 8 = ...)

 - Якщо розв’язання задачі написати не двома діями, а поступовим складанням виразу, то розв’язання буде виглядати так:  2 • 4 + 8 = ...        

Вправа 5. Виконай усно.  

2. Виконай завдання у Зошиті на с. 30.

   Вправа 1 і вправа 6. Обчисли вирази. 

   Вправа 2. Склади рівності.

   Вправа 3.  Із рівності на множення склади дві рівності на ділення.

   Вправа 4. Розв’яжи задачу. 

  - Скільки залишилося після того, як продали?

  - Пригадай, щоб дізнатися, на скільки більше залишилося, ніж продали, потрібно ...

   Вправа 5. Розв’яжи задачу. 

   1) Як дізнатися, скільки грн заплатила за 4 олівці? (2 • 4 = ...)

   2) Пригадай, щоб дізнатися, на скільки більше одне число від другого, потрібно ...

3. Сфотографуй свої роботи (по можливості) та відправ вчителю.

               Бажаю успіхів!



Немає коментарів:

Дописати коментар