Завдання на 24.03 2022р.
Літературне читання
Тема уроку: Ти в нашій пам’яті, Тарасе. Анатолій Григорук «Дорогі Шевченківські місця». Дослідження: "Пам’ятники Кобзареві" (с. 83-84)
Попрацюй над завданнями:
1. Розглянь портрет Тараса Шевченка і прочитай статтю "Стежина до Шевченка" на ст. 83.
Переглянь відео "Тітонька Сова про Тараса Шевченка" .
Дай відповіді на питання:
- Хто такий Тарас Григорович Шевченко?
- Які очі, який погляд у поета?
2. Прочитай оповідання Анатолія Григорука "Дорогі Шевченківські місця" на ст. 83.
Дай відповіді на запитання:
- Де народився Тарас?
- Ким були його батьки?
3. Вправа "Хвости". Доповни речення словами з оповідання.
Адже в Моринцях…
Бо тут він з’явився…
Вони жили у великій…
Тарасикові ще не виповнилось…
Але це рідне обійстя…
Ось стоїть переді мною…
4. Потренуйся читати слова правильно:
немовля́ підслі́пувата наймилі́ше кріпаки́
мальовни́че найдорóжче обі́йстя обшáрпана
найтеплі́ша коли́сочка жорстóкий прони́кливіше Обі́йстя — садиба, двір.
5. Проведи дослідження "Пам’ятники Кобзареві" на ст. 84. Познайомся з пам’ятниками на сторінці Вікіпедії (покликання https://cutt.ly/MSRDpaT).
Дай відповіді на запитання:
- Що зображено на світлинах?
- Чи є пам’ятник Кобзареві у вашому населеному пункті? Розкажіть про нього.
- А чи знаєте ви, скільки пам’ятників Кобзареві є в Україні? У світі?
- У яких країнах є пам’ятники Тарасові Шевченку?
Зроби висновок про пам’ятники Кобзареві (у ккладці "Дослідження").
Тема уроку: "Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0" (с. 85)
Попрацюй над завданнями:
1. Виконай вправи на с. 85.
24 березня
Дистанційна робота
Вправа 1. Обчисли вирази усно.
Вправа 2. Розглянь, яке число отримуємо при діленні 0 на інші числа.
- Запам’ятай правило про ділення числа 0 на будь-яке число!
- Подумай, чому не можна ділити на 0.
Переглянь відео та запам'ятай чому не можна ділити на 0
Переглянь відео, натиснувши на малюнок.
- Спробуй порівну розкласти 2 цукерки на 0 тарілок.
Міркуй так: щоб, дізнатися, скільки цукерок буде на кожній нульовій тарілці, потрібно 2 цукерки поділити на 0 тарілок. Але цього виконати не можливо, бо не можна одержати частку. Отже, при діленні на 0 частки не існує, тому будь-яке число ділити на 0 не можна.
Вправа 3. Обчисли вирази.
Вправа 4. Розв’яжи задачу.
- Як дізнатися, скільки всього ламп купили? (6 + 8 = ...)
- Якщо розв’язання задачі написати не двома діями, а поступовим складанням виразу, то розв’язання буде виглядати так: 2 • 4 + 8 = ...
Вправа 5. Виконай усно.
2. Виконай завдання у Зошиті на с. 30.
Вправа 2. Склади рівності.
Вправа 3. Із рівності на множення склади дві рівності на ділення.
Вправа 4. Розв’яжи задачу.
- Скільки залишилося після того, як продали?
- Пригадай, щоб дізнатися, на скільки більше залишилося, ніж продали, потрібно ...
Вправа 5. Розв’яжи задачу.
1) Як дізнатися, скільки грн заплатила за 4 олівці? (2 • 4 = ...)
2) Пригадай, щоб дізнатися, на скільки більше одне число від другого, потрібно ...
3. Сфотографуй свої роботи (по можливості) та відправ вчителю.
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар