Завдання на 02.11.21р.
Всім, всім добрий день!
Геть з дороги , наша лінь.
Не заважай трудитися,
Не заважай учитися!
Математика Тема: Таблиця додавання числа 6, стр.30
Сьогодні на уроці ми:
- ознайомимося з новими випадками таблиці додавання числа 6;
-закріпимо вміння складати і розв'язувати задачі;
-будемо розвивати мислення, уяву, вміння аналізувати .
1) №1 1,2,3,4,5+6 Згадайте переставний закон додавання.
6+6=6+4+2=12
6+7=6+4+3=13
6+8=6+4+4=14
6+9=6+4+5=15
Зручно додавати частинами.
№ 2 письмово , додавайте частинами( розписуйте)
№ 3 ( 1,2,3 стовпчики розпишіть, а 4 порахуйте і запишіть відповідь)
№4 усно
№ 5 , складіть задачі і розв'яжіть прикладами.
Українська мова Тема Тверді та м'які приголосні звуки, стр.30-31
Сьогодні ми:
- поглибимо знання пропозначення м'якості приголосних буквамиі,я,ю,є,ь
-удосконалимо навички звуко-буквенного аналізу
1) пригадайте:
-Що ми знаємо про звуки?
-Якими є звуки за звучанням?
-Які звуки ми називаємо голосними?
-Скільки голосних звуків в українській мові?
-Що ви знаєте про приголосні звуки?
-На які групи поділилися приголоснізвуки?
1) Вправа 105 усно. прочитайте правило
Запам'ятайте:Буква ь позначає на письмі м'якість попереднього приголосного звука.
2) Вправа 106 усно,прочитай правило.
3)Звуко- буквенний аналіз слів ( письмово)
півень, земля, Олеся
4)Вправа 107 і вправа 108
Літературне читання
Тема: Скільки «родичів» у Києва? Чи ж один на світі Київ? Проведення мовного дослідження
На уроці ти:
• продовжиш знайомитися з твором про історією Києва, походженням його назви
• продовжиш формувати навички свідомого читання
• прочитаєш твір про географічні назви
• проведеш мовне дослідження
Виконай завдання:
1. Переглянь відео-урок (1 частина).
2. Робота з підручником (с. 26) - частина 2 відео.
3. Прочитай текст "Чи ж один на світі Київ?"
Повтори ознаки художнього і наукового твору.
— Подумай, які ознаки художнього і наукового твору є в оповіданні?
Художній твір Науковий твір
Має ознаки: Має ознаки:
художні образи наукова інформація
образні слова, вислови слова-терміни
вираження емоцій, почуттів пізнавальна інформація
Відшукай у тексті ознаки художнього твору і ознаки наукового твору.
4. Дай відповіді на питання:
- Скільки "родичів" у Києва?
- Як на твою думку, чи всіх "родичів" згадано у тексті?
- Де ти можеш дізнатися більше інформації про "родичів" Києва?
5. Зроби аудіо-запис з відповідями. Надішли свій запис вчителю у Viber.
Бажаю успіхів у навчанні!
___________________________________________
_____
Фізична культура_02.11-05.11.21
02.11.21
Тема: Правила техніки безпеки під час занять з м’ячем. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.
Виконай завдання:
1. Уважно переглянь відео і повтори вправи.
• перекочування м’яча
• сід на п’ятах; стоячи ноги нарізно; перекочуємо м’яч різними способами навколо своїх ніг (колом, прямокутниками), стоячи ноги нарізно (вісімкою, колом);
• підкидання м’яча двома, однією рукою; ловіння двома (на місці, в русі)
• Перекидання м’яча в парах.
• Перекочування м’яча лівою і правою рукою по підлозі в русі по колу
Я ДС:Тема Рослини восени стр.57-58
Сьогодні ми повторимо, які зміни відбулися восени в живій і неживій природі ;
Дізнаємося про залежність рослин від умов навколишнього середовища, осінні явища в їх житті:
достигання восени плодів та насіння, пожовтіння листя, листопад.
2) Прочитай підручник на стр.57-58.
3) Підготуй розповідь за запитаннями:
-Від чого залежить життя рослин?
-Чому змінюється життя рослин восени?
-Чому восени листя на рослинах змінює своє забарвлення?
-Як рослини готуються до зими?
-Які рослини квітнуть восени?Які дерева і кущі залишаються зеленими?
-Які основні осінні явища в житті рослин?
4) Виконай у зошиті завдання на стр.33-34
Бажаю успіхів,розумники!
Немає коментарів:
Дописати коментар