середа, 10 листопада 2021 р.

              Завдання на 10.11.2021р.

Українська мова.Тема : Поділ на склади слів із подовженими м'якими приголосними звуками.

Сьогодні на уроці ми:

-будемо вчитися ділити на склади слова з подовженими м'якими приголосними звуками;

-удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів.

 1.Напиши в зошиті

      10 листопада    

Дистанційна робота

2. Виконай самостійно:

Вправа 131 (склади і запиши слово із пропущених букв).

Зроби звуко-буквенний аналіз слова

        Знання - [ з н а н ': а ] -    скл.,      б.,     зв.

Вправа 132 (усно) - досліди, як поділити на склади слово "знання".

Вивчи правило.

Вправа 133 (Запиши слова, поділи їх  на склади.)

Вправа 134 (Прослухай оповідання "Подарована радість". Усно дай відповіді на запитання.)

Відео з YouTube

    Спиши словосполучення. Поділи виділені слова на склади.

    Осінній день, поставив запитання, радій життю.

Вправа 135 (Спиши речення. Виділені слова поділи  на склади.)

3.Зроби звуко- буквенний аналіз слів: гілля, вугілля,колосся.

4. Сфотографуй виконану вправу. Відправ учителю у Viber.

Літераурне читання. 

Тема уроку: "Моя найкраща ненька. Леонід Голота. Слухання пісні Н. Май "Мамочко моя" (с.30)

Попрацюй над завданнями:

1. Відкрий підручник на с. 30. Прочитай швидко слова. 

2. Відкрий файл "Наталія Май - Мамочко моя" (Розташований під інструкцією уроку нижче ). Прослухай пісню.

Відео з YouTube

  • Кого ти уявляв/уявляла, коли лунала пісня?

3. Прочитай вірш Леоніда Голоти "Найрідніша". Вивчи вірш напам’ять.

4. Дай відповіді на запитання під віршем (усно).

5. Прочитай у підручнику речення про своїх рідних. Продовж ланцюжок слів.

6. Зроби відео-запис, як ти розповідаєш вірш. Надішли вчителю у Viber.

Дизайн та тенології_10.11.21

10.11.21






Немає коментарів:

Дописати коментар