понеділок, 8 листопада 2021 р.

         Завдання на 09.11.2021р.

Математика

Тема: Закріплення таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7.( ст.34)

На уроці ти:

  • закріпиш знання таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7
  • навчишся працювати із задачею з недостатніми числовими даними
  • будеш вправлятися у складанні задач за короткими записами

Виконай завдання:

1. Працюй з підручником на с. 34.

Вправа 1 (усно).

- Розглянь, як від 12 паличок відняли 6. Число 6 віднімай частинами.

- Поясни, як від 15 відняли 7?

2. Працюй в зошиті. Напиши число, дистанційна робота.

9 листопада

Дистанційна робота

Напиши математичний диктант. У рядок через одну клітинку пиши тільки відповіді на усні обчислення:

- Напиши результат суми чисел 8 і 6.

- Зменшуване 15, від’ємник 7. Обчисли різницю.

- Число 7 збільш на 7.

- Від числа 13 відніми 6.

- Перший доданок 9, другой доданок 7. Обчисли суму.

- Число 12 зменш на 7.

Виконай самостійну роботу (підручник  на с. 34, впр. 2, додавай і віднімай частинами, розпиши приклади)

3. Виконай фізкультхвилинку на свій вибір.

4. Робота над задачами.

Задача 3. Прочитай задачу. Зверни увагу, що в задачі два запитання.

- Якою дією будеш обчислювати розв’язання на перше запитання? Напиши розв’язання.

- Якою дією будеш обчислювати розв’язання на друге запитання? Напиши розв’язання.

Пригадай: щоб порівняти, на скільки більше або менше число, потрібно від більшого числа відняти менше.

Задача 4. Прочитай умову. Прочитай запитання задачі.

- Чи можна розв’язати задачу? Чому? (Не можна, бо не вистачає числових даних.)

- Доповни задачу числом, яке позначає кількість дроздів у хорі. Напиши розв’язання задачі (написати тільки вираз без умови і обчисли його).

Задача 5. Напиши тільки вирази задач. Обчисли їх.

а) Хід міркування:

- Про що задача? (про рідину)

- Що відомо про цю рідину? (Відомо, що кількість рідини, яка була спочатку, складається з кількості, що відлили і кількості, що залишилася в посудині)

- Якою дією будеш розв’язувати задачу? Напиши.

 б) Хід міркування:

- Про що задача? (про рідину)

- Що відомо про цю рідину? (Відомо, скільки рідини було спочатку і   скільки її відлили.)

- Коли відлили від того, що було, то більше чи менше число залишилося в посудині?

- Якою дією будеш розв’язувати задачу? Напиши.

5. Обчисли вирази вправи 6 письмово. Напиши у віконечку шукане.

Українська мова 

Тема. 

1. Перевір свої знання. Продовж речення(усно). 


2. Працюй з підручником. Виконай впр. 126 усно.




3. Прочитай вірш 


4. Відкрий зошит, пропусти  вільний рядок, запиши число. Виконай завдання Каліграфічної хвилинки.

5. Склади прислів'я /усно/




6. Виконай впр. 127 /усно/. Прочитай і запам'ятай висновок.


7. Пограй в гру "Чарівники" і "Детективи" 



8. Зроби звуко-буквений аналіз слова волосся за зразком. Запиши в зошиті.
Зразок: насіння /н а с' і н:'а/ - 3 скл., 7 б., 6 зв.
9. Виконай впр.129, 130  в зошиті.







Літературне читання 

Тема уроку: "Підсумок за розділом "Україна - рідний край" (с.29) 

Попрацюй самостійно над завданнями:

1. Попрацюй з підручником на с. 29. Прочитай перше питання (синя крапочка).

2. Заповни таблицю і дай відповіді на запитання на аркуші паперу.

3. Сфотографуй роботу на папері, надішли вчителю у Viber.

Бажаю тобі гарної роботи! 
ЯДС  Тема Комахи восени                                                    
       На уроці ти:                                                                                                                        

·      дізнаєшся про поведінку комах восени

·      довідаєшся, чому у житті комах відбуваються зміни

Виконай завдання:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яка сьогодні дата, який день тижня, місяць, рік, яка пора року). Заповни календар погоди на с. 5.

Опиши:

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

 2. Уважно переглянь відео. Дізнайся про поведінку комах восени.

Відео з YouTube

3. Попрацюй самостійно з підручником на с. 70-71. Прочитай статті.

4. Виконай фізкультхвилинку за власним вибором.

5. Попрацюй у зошиті на с. 40 вправи 1, 2.

6. Сфотографуй роботу в зошиті, надішли вчителю у Viber.

Бажаю гарної роботи!                                    




Немає коментарів:

Дописати коментар