четвер, 5 травня 2022 р.

               Завдання на 05.05.22р.- 06.05.22р.

Тема: Закріплення вмінь розв'язувати задачі вивчених видів.Задачі на кратне порівняння.

Запишіть у зошиті 

6 травня

Самостійна робота.

Виконайте запропоновані завдання.

Виконати обчислення.

        (9 + 9) : 3              2 · 2 · 8

         5 · 8 + 26             3 · (72 – 64)

         3 · 5 – 3 · 2          43  – 4 · 4

 • Порівняти значення виразів.

 40 : 5 * 5 · 8          12 : 2 * 2 · 3

2 · 7 * 3 · 7             4 · 4 * 5 · 4

  Знайти значення виразів.

b · 5 + 15 ,якщо b = 3   a · (29 – 20), якщо a = 4,

(Починаєте записувати за зразком: 

Якщо в=4, то в b · 5 + 15= 4 ·5+15=...)

 Склади вираз,запиши  

• 25 тюльпанів поставили у вази по 5 квіток в кожну. Скільки потрібно ваз?

 Розвяжи задачу

• З бідона відлили 6 банок по  молока, в ньому залишилось ще 32 літрів. Скільки літрів молока було в бідоні?

 • Довжина одного відрізка 8 см, а другий у 2 рази коротший. Яка довжина другого відрізка.  Накреслити їх.

Надіслати виконану роботу на перевірку.

Успіхів!!!

Літературне читання                                      

Тема уроку: Народна легенда «Як з’явилися квіти та веселка».          

                       Переказ легенди. (с. 98–99).

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай вправу "Мікрофон". Дай відповіді на запитання.

2.  Вправа "Відгадай слово".

      - Сьогодні ти продовжиш вивчати твори усної народної творчості. Ознайомишся ще з одним із її  жанрів. 

      Яким саме, ти дізнаєшся, якщо виконаєш вправу.

Пригадай: Легенда – це народне сказання або оповідання про якісь події чи життя людей, оповите казковістю, фантастикою; міф, фантазія, вигадка, повір'я.

3Потренуйся читати слова швидко на с. 98.

4. Прочитай легенду «Як з’явилися квіти та веселка». Прочитай 5 разів.

5. Дай відповіді на питання: 

      - Чи сподобалась тобі легенда? 

      - Які почуття вона у тебе викликала? 

      - Хто є головними персонажами легенди?
      - Коли і де відбувалася подія, описана в легенді?

      - Хто з дійових осіб справив на тебе найбільше враження? Чому? 

      - Чому, на твою думку, спочатку люди були байдужими одні до одних? 

      - Поясни вислів «серце наповнювалось теплом та любов’ю». 

      - Чому це трапилося з людьми? 

      - Прочитай, як Природа створила квіти та веселку. 

      - Як тепер люди щороку зустрічають весну?

6. Виконай вправу  "Дочитай речення"

7. Виконай вправу "Установи послідовність".

8. Перекажи легенду за опорними реченнями. Підгодуйся переказувати її на наступному уроці.

  Великих успіхів тобі!

________________________________

06.05.22р.

Тема уроку: Урок позакласного читання. «З чистого джерела народної мудрості».

Попрацюй над завданнями:

  1. Дізнайся про усну народну творчість.

     - Уяви, що усна народна творчість — це велике дерево. Кожна гілка — це твори, дуже різноманітні за жанром. 

      Ми вже вивчили багато творів усної народної творчості — це скоромовки, казки, мирилки, лічилки, загадки. 

        А сьогодні ти прочитаєш забавлянки, потішки, пісні, прислів’я, приказки.

   2. Прочитай забавлянки і потішки. Дізнайся, про що ці вірші і навіщо їх складали.

  

  3. Прочитай народні пісні "Два півника", "Іди, іди, дощику", "Ходить гарбуз по городу".


      - Які рядки повторюються у піснях?

  4. Дізнайся про прислів’я і приказки 

       Прислів’я - це короткий народний вислів з повчальним змістом. 

       - З’єднай прислів’я та прочитай їх. Поясни їх значення. Вивчи два прислів’я напам’ять. Розкажи вчителю.

   

  5. Прочитай підсумок уроку .

  Великих успіхів тобі!

Українська мова    Тема. Особливості тексту -розповіді, його призначення. Вимова і правопис слова середа.                      

Запишіть у зошиті 

5 травня 

Дистанційна робота      

Сьогодні на уроці :

-будемо формувати уявлення про текс-розповідь;                               

- вчитися розрізняти текст-розповідь за характерними ознаками;

- поповнимо словниковий запас .                                                                

Попрацюємо над завданнями 

1. Вправа 408 .Гра " Дешифрувальник"                                                     

2. Вправа " Мозкова атака"                                                                         

-Що ви знаєте про текст ?                                                                       

-На текст можна подивитися з іншого боку і побачити ще багато нового та цікавого. Тексти залежно від теми та мети висловлювання поділяються на три великі групи.А назву її ви дізнаєтеся, коли пригадаєте алфавіт і розшифруєте слово.

21  19   10   20  19  3  12   6    31

(р    о      з      п      о    в  і      д       ь )

3.Вправа 410 ст.115                                                                               


4. Вправа 412                                                                                       

- Доведіть , що ви прочитали текст.                                              

-Який заголовок можна дібрати до цього тексту?                      

- Що здивувало мурашку ?                                                                  

- Чи виконала зернина свою обіцянку ?                                          

-Якими словами автор називає мурашку ?                                   

-Якими іншими словами автор називає зернину ?                     

- Щоб текст був милозвучним , автори вживають близькі за значенням слова . Це допомагає уникати повторів.                                                     

5. Вправа 413ст. 116.                                                                   

Успіхів!

     

      

                                                   

Немає коментарів:

Дописати коментар