Завдання на 05.05.22р.- 06.05.22р.
Тема: Закріплення вмінь розв'язувати задачі вивчених видів.Задачі на кратне порівняння.
Запишіть у зошиті
6 травня
Самостійна робота.
Виконайте запропоновані завдання.
Виконати обчислення.
(9 + 9) : 3 2 · 2 · 8
5 · 8 + 26 3 · (72 – 64)
3 · 5 – 3 · 2 43 – 4 · 4
• Порівняти значення виразів.
40 : 5 * 5 · 8 12 : 2 * 2 · 3
2 · 7 * 3 · 7 4 · 4 * 5 · 4
• Знайти значення виразів.
b · 5 + 15 ,якщо b = 3, a · (29 – 20), якщо a = 4,
(Починаєте записувати за зразком:
Якщо в=4, то в b · 5 + 15= 4 ·5+15=...)
Склади вираз,запиши
• 25 тюльпанів поставили у вази по 5 квіток в кожну. Скільки потрібно ваз?
Розв’яжи задачу
• З бідона відлили 6 банок по 3л молока, в ньому залишилось ще 32 літрів. Скільки літрів молока було в бідоні?
• Довжина одного відрізка
Надіслати виконану роботу на перевірку.
Успіхів!!!
Літературне читання
Тема уроку: Народна легенда «Як з’явилися квіти та веселка».
Переказ легенди. (с. 98–99).
Попрацюй над завданнями:
1. Виконай вправу "Мікрофон". Дай відповіді на запитання.
2. Вправа "Відгадай слово".
- Сьогодні ти продовжиш вивчати твори усної народної творчості. Ознайомишся ще з одним із її жанрів.
Яким саме, ти дізнаєшся, якщо виконаєш вправу.
Пригадай: Легенда – це народне сказання або оповідання про якісь події чи життя людей, оповите казковістю, фантастикою; міф, фантазія, вигадка, повір'я.
3. Потренуйся читати слова швидко на с. 98.
4. Прочитай легенду «Як з’явилися квіти та веселка». Прочитай 5 разів.
5. Дай відповіді на питання:
- Чи сподобалась тобі легенда?
- Які почуття вона у тебе викликала?
- Хто є головними персонажами легенди?
- Коли і де відбувалася подія, описана в легенді?
- Хто з дійових осіб справив на тебе найбільше враження? Чому?
- Чому, на твою думку, спочатку люди були байдужими одні до одних?
- Поясни вислів «серце наповнювалось теплом та любов’ю».
- Чому це трапилося з людьми?
- Прочитай, як Природа створила квіти та веселку.
- Як тепер люди щороку зустрічають весну?
6. Виконай вправу "Дочитай речення".
7. Виконай вправу "Установи послідовність".
8. Перекажи легенду за опорними реченнями. Підгодуйся переказувати її на наступному уроці.
Великих успіхів тобі!
________________________________
06.05.22р.
Тема уроку: Урок позакласного читання. «З чистого джерела народної мудрості».
Попрацюй над завданнями:
1. Дізнайся про усну народну творчість.
- Уяви, що усна народна творчість — це велике дерево. Кожна гілка — це твори, дуже різноманітні за жанром.
Ми вже вивчили багато творів усної народної творчості — це скоромовки, казки, мирилки, лічилки, загадки.
А сьогодні ти прочитаєш забавлянки, потішки, пісні, прислів’я, приказки.
2. Прочитай забавлянки і потішки. Дізнайся, про що ці вірші і навіщо їх складали.
3. Прочитай народні пісні "Два півника", "Іди, іди, дощику", "Ходить гарбуз по городу".
4. Дізнайся про прислів’я і приказки .
- З’єднай прислів’я та прочитай їх. Поясни їх значення. Вивчи два прислів’я напам’ять. Розкажи вчителю.
5. Прочитай підсумок уроку .
Великих успіхів тобі!
Українська мова Тема. Особливості тексту -розповіді, його призначення. Вимова і правопис слова середа.
Запишіть у зошиті
5 травня
Дистанційна робота
Сьогодні на уроці :
-будемо формувати уявлення про текс-розповідь;
- вчитися розрізняти текст-розповідь за характерними ознаками;
- поповнимо словниковий запас .
Попрацюємо над завданнями
1. Вправа 408 .Гра " Дешифрувальник"
2. Вправа " Мозкова атака"
-Що ви знаєте про текст ?
-На текст можна подивитися з іншого боку і побачити ще багато нового та цікавого. Тексти залежно від теми та мети висловлювання поділяються на три великі групи.А назву її ви дізнаєтеся, коли пригадаєте алфавіт і розшифруєте слово.
21 19 10 20 19 3 12 6 31
(р о з п о в і д ь )
3.Вправа 410 ст.115
4. Вправа 412
- Доведіть , що ви прочитали текст.
-Який заголовок можна дібрати до цього тексту?
- Що здивувало мурашку ?
- Чи виконала зернина свою обіцянку ?
-Якими словами автор називає мурашку ?
-Якими іншими словами автор називає зернину ?
- Щоб текст був милозвучним , автори вживають близькі за значенням слова . Це допомагає уникати повторів.
5. Вправа 413ст. 116.
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар