вівторок, 10 травня 2022 р.

              Завдання на 10.05.22р.

Українська мова. Тема. Особливості тексту- опису, його призначення.

Сьогодні на уроці :

-ознайомимося з текстом-описом,його характерними ознаками;

- будемо розвивати мовлення, критичне мислення.

Попрацюємо над завданнями:

1.Вправа " З'єдналочка"

-Згадай правила і з'єднай частини речення.

Текст- це зв'язані *       * дібрати заголовок.

Речення в тексті розміщені*       *  ?

До тексту можна *         *в логічній послідовності.

Текст, у якому про щось розповідається*   *за змістом речення.

Текст, у якому когось або щось описують*    * називається текстом-розповіддю.

-Ви пам'ятаєте, що тексти , залежно від теми та мети висловлювання ,поділяють на три великі групи. Ми вже вміємо розпізнати текст-розповідь.Сьогодні ми дослідимо ще один вид тексту.

2. Вправа 419.

- Що ви знаєте про динозаврів?

3.Вправа 420.

-Як ти гадаєш, для чого автор написав текст?

-Порівняй висновок з правилом.

-Перегляньте відеоролик про текст-опис.



     3.Вправа 421.

      4.Вправа " Як розпізнати тексти?"

 

 Підкресліть у тексті прикметники.  
 Успіхів!

10.05 ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 

Тема уроку: Народна легенда «Як з’явилися квіти та веселка» (повторення) . Переказ легенди. Леся Вознюк "Квіти" (с. 98–99).

Попрацюй над завданнями:

  - Сьогодні ти прочитаєш  вірш і потренуєшся усно перказувати легенду.

1. Потренуй свою увагу. Роз’єднайте слова, прочитайте прислів’я. 

      Надобрийцвітбджолалетить. 

      Розцвітає,щомаківцвіт. 

      Деволошки,тамхлібатрошки. 

     - Як ти розумієш ці прислів’я?

     - Що їх об’єднує? 

2. Прочитай вірш Лесі Вознюк «Квіти» на с. 99.

        Щоденні 5. «Читаю для себе». Самостійне мовчазне читання. 

        Алгоритм «Читання вірша». 

  1. Прочитай вірш. 

  2. Визнач загальний характер вірша (Який настрій, емоції передає тобі вірш?). 

  3. Постав логічні наголоси, розстав паузи. 

  4. Визнач темп читання (Як потрібно читати - повільно чи швидко?). 

  5. Визнач головну думку твору (До чого він закликає автор вірша? Який висновок з написаного?). 

  6. Прочитай вірш виразно. (Потренуйся читати 5 разів)

3. Прочитай легенду "Як з’явилися квіти та веселка". 

4. Склади свій план переказу або користуйся орієнтовним.

            Орієнтовний план

      1) Що було на землі у давні часи?

      2) Рішення матінки Природи змінити світ.

      3) Розмова Природи з помічниками.

      4) Як виникла веселка.

      5) Дивування і радість людей.

4.Навчися читати  вірш виразно. 

Кольоровий місток

Хто у небі після зливи
Звів місток усім на диво?

Та це промені крилаті  
В дощ не всиділи у хаті,
Стали бігати, стрибати,
Й нумо хмару доганяти! 

Назбирали крапель в жменьку,
Розписали їх швиденько –  
І з’явився міст чудовий,
Міст яскравий, кольоровий! 

Тим містком крокує літо,
Добирає самоцвіти.
Квітне райдуга висока 

Веселить і тішить око!  

5. Вивчи даний вірш.( до п'ятниці) за бажанням можна розказати у четвер . Зроби  відеозапис . Надішли вчителю.

  Великих успіхів тобі!

 Математика

 Виконай запропоновані завдання. 


 Будь старанним !!!

Я досліджую світ                                                                                                  

Тема уроку: Ознаки літа в неживій природі. (с. 97).

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер
?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Ознаки літа в неживій природі".

Джерело YouTube 

3. Прочитай підручник на с. 96. 

4. Запам’ятай,

    - чому влітку дуже тепло;

    - як піднімається сонце на небосхилі;

    - як влітку падають промені на земну поверхню;

    - який день влітку найдовший.

   5. Попрацюй в зошиті на с. 47. Виконай вправи 1 і 2.

 6. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!

Немає коментарів:

Дописати коментар