2.Розгляньте прийом множення багатоцифрового числа на двоцифрове №961
3.Закріпити письмове множення №962 і №963
4. Попрацюємо над задачами :№ 956 розв"яжи за планом :
-Чому дорівнює периметр прямокутника ?
-Чому дорівнює сторона квадрата ?
- Чому дорівнює площа квадрата 7
5.№ 959 розв"яжи за планом :
-Чому дорівнює швидкість велосипедиста ?
-Чому дорівнює швидкість зближення ? ( вказівка : якщо мотоцикліст долав відстань 48 км за годину ,.то це і є його швидкість )
-Яка відстань буде між ними через 3 год ?
6. № 965 розв"яжи за планом :
-Скільки кг цукру в одному мішку ?
-Скільки кг цукру залишилося на складі ?
- Скільки кг цукру відвезли до магазину ?
7. Дом. завдання :№967 і №968
Українська мова
1 Продовжіть речення :
-До 1 дієвідміни належать дієслова . які в 3-ій особі множини мають закінчення .......
- До 2 дієвідміни належать дієслова , які в 3 -ій особі множини мають закінчення.......
Головне питання уроку : " Як перевірити ненаголошені особові закінчення дієслів ? "
2.Розгляньте таблицю , зверніть увагу на те , які закінчення мають дієслова у 3 -ій особі однини і множини .
3.Прочитайте і вивчить правило стр. 156
4.Запам"ятай :
Особові закінчення дієслів пиши
-у наголошених закінченнях так , як вимовляєш
-у ненаголошених закінченнях визнач дієвідміну ( постав дієслово в 3 -ю особу множини )
Якщо 1 дієвідміна пиши -Е ,- Є.
Якщо 2 дієвідміна пиши -И , - Ї .
5.Утвоори різні форми дієслів
неозн. форма 3 особа множини 2 особа однини
мазати
казати
лізти
різати
ловити
писати
тикати
полоти
сісти
носити
солити
сушити
вірити
мирити
кинути
лежати
брати
6.Дом .завдання :повторити правило стр.156
Літературне читання :
1. Прочитати оповідання Г. Тютюнника " Біла мара "
2 Переказати від імені Арсена (творчий переказ )
3 Додаткове завдання :у зошиті з ДПА прочитати стр.37-38 і записати в щоденник читача.
Немає коментарів:
Дописати коментар