Добрий день , діти . Завдання на середу .
Хто рано прокидається ,Зарядкою займається ,Роботи не боїться ,Той з двійками не знається ,Від трійок відцураєтьсяІ завжди добре вчиться ,
Українська мова . Тема : "Прислівник як частина мови "
Сьогодні ми починаємо зустріч із знайомими незнайомцями . Без цих слів наше мовлення неможливе , ми вживаємо їх повсякчасно , але не знаємо , що це за слова , яка частина мови .
1. Прочитати і вивчити правило стр. 165.
Запам"ятайте : Прислівик- незмінна частина мови.Прислівник- це частина мови .Прислівник звик , незмінюваний в мови
Ознаки різні виражать при слові .
Прислівики відповідають на запитання ( як ? )- виражають ознаку дії , (коли ? )-пояснюють час дії , (де ? ) -місце , де відбувається дія , (куди ? ) , ( звідки ?) -напрям , куди спрямовується дія .
2.Впр. 323 ( усно )
3.Запиши прислівники , які вілповідають на питання :
Перша група- як? друга -де ? третя- коли ? четверта - звідки ? п"ята - куди ?
Вперед ,добре ,гарно ,вгорі ,далеко ,вліво ,здалеку , згори , швидко , внизу , вчора , тут , там , сьогодні , завтра , напам"ять ,щоранку .
-Від яких частин мови ви утворили прислівники ?
4. Від поданих слів утворіть і запишіть прислівники за зразком :
весна - навесні щасливий - щасливо
осінь - веселий -
зима - дружній -
день - далекий -
ніч - голосний -
5.Замініть вислови синонімічними прислівниками з дужок :
Лягати разом з курми -
Шукати по гарячих слідах -
Надворі , хоч в око стріляй -
Працює , як соння муха -
Дав , як кіт наплакав -
Прийде , як рак свисне -
Мчати , як стріла -
( швидко , рано , нескоро , темно , мало , відразу , повільно )
6. Дом. завдання впр. 325.
Математика . Тема : "Письмове множення на трицифрове число , коли другий множник містить нуль у середині запису. Розв"язування задач вивчених видів .
1. № 1021
2. №1022 ( письмово )
3. № 1023 ( умову записати таблицею , розв"язати за планом )
На 1 об"єкті Кільк. об"єктів Всього блоків
-Скільки всього блоків відвантажили для 104 об"єктів ?
-Скільки всього блоків відвантажили для 68 об"єктів ?
-Скільки вього блоків відвантажили на всі об"єкти ?
4. № 1024 ( повторити : Як знайти відстань ? Як знайти швидкість ? Як знайти час ? )
-Скільки всього годин летів літак ?
-З якою швидкістю він летів ?
-Скільки км пролетів літак під час першого рейсу ?
- Скільки км пролетів літак під час другого рейсу ?
5.Дом. завдання №1026 і № 1027( розв"язати за планом )
-Скільки всього літрів залили в два автобуси ?
-Скільки літрів в одній каністрі ?
-Скільки каністр залили в перший автобус ?
-Скільки каністр залили в другй автобус ?
Немає коментарів:
Дописати коментар