четвер, 16 квітня 2020 р.

Добрий день , діти . Завдання на 16. і 17 квітня.


Природознавство
16.04, 17.04 
Тема: Лісостеп.  На попередньому уроці природознавства ми здійснили заочну подорож в зону мішаних лісів.  
А сьогодні   ми з вами будемо вивчати лісостепову зону  .


Щоб знати, як ще називають зону лісостепу, потрібно розгадати кросворд.






    






























  








 1.     Найбільша річка України.
2.     Сестра ялини.
3.     " Міцний , як…"
4.     Ця тварина живе в дуплі, любить жолуді, горіхи, гриби.
5.     Ця пора року в зоні лісостепу буває помірною.
6.     Він буває хвойний і листяний.
7.     Стук цього птаха можна почути взимку в лісі.

Природа зони лісостепу, як і зони мішаних лісів, зазнає значних змін під впливом господарської діяльності людини. Зменшення зайнятих лісами площ, розорювання степів, видобування корисних копалин, будівництво промислових підприємств та теплових електростанцій спричинило забруднення водойм і повітря, призвело до зменшення кількості видів рослин і тварин лісостепу. Тому природа зони лісостепу потребує дбайливого ставлення та охорони. Для цього створюються заповідники, заказники, національні парки.

 Заповідник – це простір, який охороняється законом  його створюють з метою збереження природи.
Заповідник «Михайлівська цілина» знаходиться в нашому Лебединському районі»
Тут   під охороною перебуває єдина в Україні цілинна ділянка степу в лісостеповій зоні. Тут ростуть не лише степові рослини — ковила, типчак, стоколос, а й дзвоники, ромашка, волошка та інші, не властиві степам рослини .
  Першим заповідником, створеним у зоні лісостепу, був Канівський заповідник
Він розташований на правому березі Дніпра в Черкаській області. На території заповідника є горби і яри, вкриті лісами, та острови на Дніпрі. Основними завданнями заповідника є охорона і збереження грабово-дубових лісів, степових ділянок та островів, які збереглися в природному стані. 
 «Розто́ччя» — природний заповідник, що знаходиться у Львівській області.  
 "Медобори" знаходиться в Тернопільській області.

Перегляньте відео для знайомства із зоною лісостепової зони.  (курсив наведіть на саме речення) 
Опрацюйте у підручнику стор.148-153 .Дайте відповіді на запитання.Підготуйтеся до перевірочного тестування. 


  МАТЕМАТИКА


Тема: «Випадки ділення, коли в записі частки є нулі»
1. Опрацювати підручник на с.154-155
Виконати письмово обчислення завд.996, 1003,1004 письмово.
2.Задача №998, №999,№1006 (письмово )
3.Сам. робота № 1000 і № 1001 (надіслати мені )
3 дівч. 5 хв - 90 повідомлень
1 дівч. 4 хв - ? пов.

Тема: «Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. 

Завдання для самостійного опрацювання:
1. Опрацювати підручник на с.154-155
2. Переглянути відеоурок на 11 каналі «Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі» 
3. Вивчити алгоритм письмового ділення на двоцифрове число.
4. Практикуватися в письмовому прийомі ділення. 

  Українська мова

                                   17квітня  

Урок розвитку зв’язного мовлення.
Тема: «Вибірковий переказ тексту. В гостях у весни»
Завдання для самостійного опрацювання:
Сьогодні ви закріпимо вміння писати вибірковий переказ твору.
Термін «вибірковий переказ» – це переказ певної частини тексту Для переказу вибираємо з тексту окрему його частину.

1. Перегляньте  відео з елементом уроку розвитку мовлення.

2. Опрацюємо зміст тексту:
-  Куди «повів» тебе автор твору?
-  Які ознаки ранньої весни описані у творі?
-  Про яких мешканців весняного лісу розповів автор?
-  Як поводить себе зяблик на гарну погоду і на дощ?
3. Прочитайте , запам' ятайте значення поданих слів і висловів.
 
 4. Знайти в тексті, якими словами автор розповідає про:


5. Дібрати до поданих іменників прикметники:
6. Прочитати текст ще раз мовчки. Звернути увагу на те, що саме розповів нам автор про красу весняного лісу і його мешканців.

7. Записати план частини тексту, переказ якої будеш писати.         
- На скільки частин можна поділити цю частину тексту, яку будеш переказувати?
-  Про що йдеться у кожній частині?
8. Записати вибірковий переказ в зошит.
    Звернути увагу на написання окремих слів та висловів:
сльозяться, передчуття, вільшник, при-ди-кум… чай-пить… чай-пить, дрізд, Африка, трелі, заздрість, підвечір, рюмити.
9. Повторити правила запису тексту: відповідь на кожний пункт плана записувати на новому рідку з абзацу. 
10. Надіслати фото переказу вчителю на перевірку.
                           Успіхів ВАМ, діти!

Русский язык  Тема " Написание ъ и ь перед е,ю ,я ,и "
1. Устно упр. 324 , 325 ,326

2.Упр. 327 ( запомнить , когда пишем ъ , а когда ь )

3.Письменно упр. 328 , 330 ,332 ( А , Б )
4. Упр. 329 прочитать и пересказать.





 



 

Немає коментарів:

Дописати коментар