Добрий день , діти . Завдання на 16. і 17 квітня.
Природознавство
16.04, 17.04
Тема: Лісостеп. На попередньому уроці природознавства ми здійснили заочну подорож в зону мішаних лісів. А сьогодні ми з вами будемо вивчати лісостепову зону .
Щоб знати, як ще називають зону лісостепу, потрібно розгадати кросворд.
1
| ||||||
2
| ||||||
3
| ||||||
4
| ||||||
5
| ||||||
6
| ||||||
7
|
1. Найбільша річка України.
2. Сестра ялини.
3. " Міцний , як…"
4. Ця тварина живе в дуплі, любить жолуді, горіхи, гриби.
5. Ця пора року в зоні лісостепу буває помірною.
6. Він буває хвойний і листяний.
7. Стук цього птаха можна почути взимку в лісі.
Природа зони лісостепу, як і зони мішаних лісів, зазнає значних змін під впливом господарської діяльності людини. Зменшення зайнятих лісами площ, розорювання степів, видобування корисних копалин, будівництво промислових підприємств та теплових електростанцій спричинило забруднення водойм і повітря, призвело до зменшення кількості видів рослин і тварин лісостепу. Тому природа зони лісостепу потребує дбайливого ставлення та охорони. Для цього створюються заповідники, заказники, національні парки.
Заповідник – це простір, який охороняється законом його створюють з метою збереження природи.
Заповідник «Михайлівська цілина» знаходиться в нашому Лебединському районі»
Тут під охороною перебуває єдина в Україні цілинна ділянка степу в лісостеповій зоні. Тут ростуть не лише степові рослини — ковила, типчак, стоколос, а й дзвоники, ромашка, волошка та інші, не властиві степам рослини .
Першим заповідником, створеним у зоні лісостепу, був Канівський заповідник
Він розташований на правому березі Дніпра в Черкаській області. На території заповідника є горби і яри, вкриті лісами, та острови на Дніпрі. Основними завданнями заповідника є охорона і збереження грабово-дубових лісів, степових ділянок та островів, які збереглися в природному стані.
«Розто́ччя» — природний заповідник, що знаходиться у Львівській області.
"Медобори" знаходиться в Тернопільській області.
Опрацюйте у підручнику стор.148-153 .Дайте відповіді на запитання.Підготуйтеся до перевірочного тестування.
МАТЕМАТИКА
Тема: «Випадки ділення, коли в записі частки є нулі»
1. Опрацювати підручник на с.154-155
Виконати письмово обчислення завд.996, 1003,1004 письмово.
2.Задача №998, №999,№1006 (письмово )
3.Сам. робота № 1000 і № 1001 (надіслати мені )
3 дівч. 5 хв - 90 повідомлень
1 дівч. 4 хв - ? пов.
Тема: «Випадки ділення, коли в записі частки є нулі.
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Опрацювати підручник на с.154-155
2. Переглянути відеоурок на 11 каналі «Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі»
3. Вивчити алгоритм письмового ділення на двоцифрове число.
4. Практикуватися в письмовому прийомі ділення.
Українська мова
17квітня
Урок розвитку зв’язного мовлення.
Тема: «Вибірковий переказ тексту. В гостях у весни»
Завдання для самостійного опрацювання:
Сьогодні ви закріпимо вміння писати вибірковий переказ твору.
Термін «вибірковий переказ» – це переказ певної частини тексту Для переказу вибираємо з тексту окрему його частину.
1. Перегляньте відео з елементом уроку розвитку мовлення.
2. Опрацюємо зміст тексту:
- Куди «повів» тебе автор твору?
- Які ознаки ранньої весни описані у творі?
- Про яких мешканців весняного лісу розповів автор?
- Як поводить себе зяблик на гарну погоду і на дощ?
3. Прочитайте , запам' ятайте значення поданих слів і висловів.
4. Знайти в тексті, якими словами автор розповідає про:
5. Дібрати до поданих іменників прикметники:
6. Прочитати текст ще раз мовчки. Звернути увагу на те, що саме розповів нам автор про красу весняного лісу і його мешканців.
7. Записати план частини тексту, переказ якої будеш писати.
- На скільки частин можна поділити цю частину тексту, яку будеш переказувати?
- Про що йдеться у кожній частині?
8. Записати вибірковий переказ в зошит.
Звернути увагу на написання окремих слів та висловів:
сльозяться, передчуття, вільшник, при-ди-кум… чай-пить… чай-пить, дрізд, Африка, трелі, заздрість, підвечір, рюмити.
9. Повторити правила запису тексту: відповідь на кожний пункт плана записувати на новому рідку з абзацу.
10. Надіслати фото переказу вчителю на перевірку.
10. Надіслати фото переказу вчителю на перевірку.
Успіхів ВАМ, діти!
Русский язык Тема " Написание ъ и ь перед е,ю ,я ,и "
1. Устно упр. 324 , 325 ,326
2.Упр. 327 ( запомнить , когда пишем ъ , а когда ь )
3.Письменно упр. 328 , 330 ,332 ( А , Б )
4. Упр. 329 прочитать и пересказать.
Немає коментарів:
Дописати коментар