Завдання на 05.04.2022р.
Математика
Тема уроку: "Закріплення вивченого матеріалу. Самостійна робота" (с. 91)
Попрацюй над завданнями:
1. Виконай вправи на с. 91.
Напиши
5 березня
Дистанційна робота
Вправа 1. Обчисли усно. Знайди числа на сторонах геометричних фігур на с. 91.
Вправа 2. Знайди значення другого виразу, використовуючи значення першого (усно).
Міркуй так, 3 * 6 = 18. Результат у другому виразі збільшиться на 3, бо число 3 беремо 7 разів,
а це на одну трійку більше, ніж у першому виразі.
Отже, 3 * 7 = 21
Задача 3. Прочитай задачі. Порівняй їх.
- Що однакове в обох умовах?
- Якими діями вони будуть розв’язуватись?
а) - задача на ділення на рівні частини.
- Як знайти, скільки цеглинок було в одній коробці? Запиши розв’язання.
12 : 2 = 6 (ц.)
б) - задача на ділення на вміщення.
- Як знайти, скільки коробок використав для цеглинок, якщо розкладав по 2 в кожну коробку? Запиши розв’язання.
12 : 2 = 6 (к.)
Вправа 4. Виконай усно.
Вправа 5. Добери числа, щоб рівності інерівності були істинними.
2. Виконай самостійну роботу.
4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).
Великих знань тобі!
Літературне читання
Тема уроку: Звичаї нашого народу. Гаївка "Наша весна". Перегляд відео "Великодні гаївки" (с. 86)
Попрацюй над завданнями:
1. Прочитай статтю нового розділу "Величне свято" на с. 86 (на сторінці вгорі).
- Про яке свято розповідається в статті?
- Які традиції пов’язані зі святкуванням Христового Воскресіння?
- Що готують на Великдень?
2. Підготуйся до читання. Прочитай швидко слова:
ВЕСНЯНОЧКА СНІГОВІЇ ПРИНЕСЛА
ПАНЯНОЧКА ЛЬОДОВІЇ ВОСКРЕСЛА
3. Прочитай гаївку "Наша весна". Навчися читати її виразно.
ГАЇ́ВКА - українська народна обрядова пісня; веснянка. При багатьох співах-гаївках дівчата, тримаючись за руки, ходять зигзагоподібним шнуром (“кривим танцем”).
4. Переглянь відео «Великодні гаївки».
- Де і коли виконують гаївку?
- Хто є учасниками дійства?
- Чи складно виконувати таку гаївку?
- Який настрій створюють гаївки?
Я досліджую світ
Тема уроку: "Як поводитися в природі навесні". (ст. 70)
Виконай завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Переглянь відео "Як поводитися в природі навесні.
3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 70. Розглянь малюнки.
Розкажи:
- Яких правил поведінки в природі потрібно дотримуватися людині навесні?
- Чому не можна зривати першоцвіти?
4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 38-39. Виконай вправи 1, 2.
5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).
Люби природу! Розвивай спостережливість!
Українська мова
Тема уроку: "Роль службових слів у реченні" (с.96-97)
Попрацюй над завданнями:
1. Напиши в зошиті
5 квітня
Дистанційна робота
2. Виконай вправи:
Вправа 343 на ст. 96. Розглянь комікс. Прочитай репліки.
- Сьогодні ти познайомишся з новою групою слів, які є в українській мові. Досліди цю групу слів по-кроково.
- Зроби висновок, як називаються ці слова? Прочитай правило. Запам’ятай його.
- Запиши нові слова, про які дізнався/дізналася.
Переглянь відео про службові слова.
Вправа 357 на ст. 100. Прочитай казку. Спиши 1, 2, 3,4, 5 речення. Підкресли в реченнях службові слова.
Немає коментарів:
Дописати коментар