вівторок, 12 квітня 2022 р.

      Завдання на 12.04.22р.

Математика.Тема .Розв'язування задач.

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 95.

   Напиши

                        12 квітня

                 Дистанційна робота

 3. Обчисли усно, скільки треба заплатити за продукти. 

2. Розв’яжи задачі.

Задача 2.  

             Задача  2

  Було- ?                                                                   

Читав- 5дн. по 3 ст.                                          

Залишилось -9 ст.

              Розв’язання

   - Як знайти, скільки сторінок прочитав за 5 днів? 

  1) ... • ... = ... (ст.) - прочитав за 5 днів;

   - Як знайти, скільки всього сторінок у книжці?

  2) ... + ... = (ст.) 

Склади і розв'яжи обернену задачу за коротким записом:

Було- 24 ст.                      

Читав - 5дн. по 3ст.        

Залишилось -?

Задача 4. 

                

        Розв’язання

  - Якщо груш на 5 дерев менше, ніж яблунь, то якою дією знайти, скільки груш?

  1) ... -  ... = ... (д.) - груш;

  - Якщо слив на 4 дерева більше, ніж груш, то якою дією знайти, скільки слив?

    2) ... : ... = (д.)

  Відповідь:  ... слив росте в саду.

Задача 5. 

- Прочитай задачу. 

- Запиши розв’язання  виразом.

- У Віри були кульки трьох кольорів, по 3 кульки кожного кольору.

-Знайди, скільки всього кульок було.

 -Дві кульки луснули.Більше , чи менше залишилось ?

-Знайди,  скільки залишилось. 

         

Вправа 1. Виконай вправу самостійно( усно)

Вправа 6. Виконай вправу самостійно.

 3. Виконай завдання  у друкованому зошиті на с. 39.


4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Українська мова

Тема уроку: Діагностувальна робота. Списування "На полі"

1. Напиши в зошиті.  

                               12 квітня

                           Списування

                            На полі

 2.  Пригадай правила списування.      

     Як списати речення з друкованого зразка

1.    1.    Прочитай речення та повтори його.

2.    Зверни увагу на орфограми.

3.    Пиши з пам’яті, диктуючи собі за складами.

4.    Прочитай написане за складами, перевір, чи всі літери записав.

5.    Перевір, чи всі орфограми ти написав правильно, порівнюючи свій запис із текстом.

3. Прочитай текст. Спиши його. 


        Настала весна. Почалася кропітка робота на полі. Його зорали трактори. Почали сіяти у м'яку землю зерно. Уже посіяли кукурудзу, овес, ячмінь. Змочить землю дощик, зігріє сонечко. Зазеленіють на полі сходи. А восени люди зберуть урожай. Що літо дало, то зима поїсть. Хтось мудро помітив.                                 

Великих успіхів тобі!

Літературне читання                                                       


Тема уроку: Великодня пригода. Ірина Мацко «Загублена писанка». Переказ казки за малюнковим планом (с. 87–89).

Попрацюй над завданнями:

1. Дай відповіді на запитання:

  - Коли трапилася описана у казці пригода?

  - Дізнайся більше про писанки.



2. Підготуйся до читання. Прочитай слова швидко:   

   розписувала            шматочок              передвеликодній

   освячення               морочиться           кольоровий

   заквоктали              чудернацьке          писаночки

   полинули                Великдень              мальоване

   розмальована        звіщали                  закликали

3. Прочитай казку Ірини Мацко "Загублена писанка".

-Дай відповіді на запитання:

-Як Катруся готувалася до Великодня?

-Що вона поклала в кошичок ?

-Як писанка опинилась біля будки Сірого?

-Що уявляв Мацик , коли побачив писанку?

-Чому півник віддав писанку Рябенькій?

-Як Катруся подякувала мешканцям двору?

4. Перекажи казку Ірини Мацко "Загублена писанка" за малюнковим планом. 

Бажаю успіхів!



Немає коментарів:

Дописати коментар