понеділок, 25 квітня 2022 р.

             Завдання на 26.04.22р.

Літературне читання

 Тема уроку: Народні лічилки. Дослідження «Якими бувають

 лічилки» (с. 94)

Попрацюй над завданнями:

  1. Познайомся з темою урока. Відгадай ребус.222222626

   - Сьогодні на уроці ми досліджуватимемо народні лічилки.

  2. Вправа "Мікрофон". Дай відповіді на запитання.

  3. Прочитай підручник на с. 94 (у вкладці)Дізнайся, як промовляють лічилки. Прочитай лічилки. Дай відповіді на питання.

  4. Прочитай числові вірші (у вкладці "Числові вірші").

  5. Проведи дослідження «Якими бувають лічилки» (у вкладках "Дослідження"). 

    - Лічилки виникли дуже давно. Їх використовували в реальному житті. 

       У давнину, коли люди вірили в чарівну силу слова, лічилка, вірогідно, виконувала ще одну серйозну роль, адже за звуковою структурою нерідко була схожою до заклинань. 

    - Лічилки можна розподілити на такі групи: лічилки-навчилки, лічилки-жмурилки, лічилки-безконечники . 

    - А ще розрізняють народні та авторські лічилки. 

    - Досліди, якими є прочитані лічилки. 


     Висловлюйся за зразком: Я вважаю, що лічилка «Бігла лялька по току…» є народною лічилкою-жмурилкою, тому що … . 

 6. Вивчи напам’ять  одну з лічилок на с. 94.

 7. Зроби відео-запис. Відправ вчителю.

Великих успіхів тобі!

Я досліджую світ                                                                                       

Тема уроку: "Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини". (ст. 79-80)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

  Опиши:

 - Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини".

Джерело YouTube 

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 79-80. Розглянь малюнки. Поміркуй, як винаходи людства вплинули на життєдіяльність людей? Назви, які зміни відбулися з винаходами?


4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 43. Виконай вправу 1.

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Тема уроку: "Винаходи українців, які змінили світ". 

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "10 винаходів українців, які змінили світ" (у вкладці).

Джерело YouTube

3. Прочитай статтю про українського винахідника-школяра (у вкладці). Дізнайся, що він винайшов.


4. Придумай власний винахід. Намалюй його або зроби із конструктора. Сфотографуй і відправ вчителю світлину.

  Українська мова

Тема: Речення, у яких є прохання або наказ, спонукання до дії. Побудова речень

Виконай завдання за слайдами. Запам'ятай правило.  







Успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар