четвер, 7 квітня 2022 р.

                  Завдання на 07.04.22р., 08.04.22р.

Математика

Тема уроку: "Таблиця множення числа 3" (с. 93)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 93.

   Напиши

                        7 квітня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Виконай завдання (у вкладці).

Вправа 2 (у вкладці). 

     - Що означає вираз 3 • 4 = 12? (По 3 взяти 4 рази.)

     - Запиши 3 + 3 + 3 + 3 = 12.

Вправа 3. Розглянь, як утворилась таблиця множення числа 3. 

     - У лівому стовпчику на кожному новому рядку додається число 3. Отже і результат збільшуєся на 3. 

     Висновок: Якщо кожного разу до виразу додаємо 3, то і результат буде збільшуватися на 3.

    - Порівняй відповіді лівого стовпчика із відповідями у правому стовпчику. Кожна наступна відповідь збільшуєся на 3. 

     - Розглянь перші множники у всіх виразах. Вони незмінні. Перший множник - число 3.

     - Що можна сказати про другі множники? (Вони різні. Це числа: 2, 3, 4 ..., 8, 9.) 

     - На що вказують другі множники? (Скількі разів взяти число 3.)

     - Вивчи таблицю множення числа 3.

Вправа 4. Виконай завдання (у вкладці).

Задача 5. Прочитай задачу. Розв’яжи її.

             Задача 5

   В 1 упаковці - 3 к.

   В 4 упаковках - ? к.

        Розв’язання

  - Якою дією знайти кількість кексів в 4 упаковках? (Уяви, скільки разів візьмеш число 3?)

      ... • ... = ... (к.) 

  Відповідь: 

Задача 6 (у вкладці). Прочитай задачу. Напиши коротку умову і розв’яжи її подібно до задачі 5.

Вправа 7. Виконай завдання усно (у вкладці).

3. Виконай завдання на вибір у Зошиті на с. 38 за бажанням (у вкладці).

4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю .

Літературне читання

Тема уроку: Великодня пригода. Ірина Мацко «Загублена писанка». Переказ казки за малюнковим планом (с. 86–89).

Попрацюй над завданнями:

1. Розшифруй слова на с. 86.   

2. Послухай казку Ірини Мацко "Загублена писанка" у відео. 

Джерело YouTube

3. Підготуйся до читання. Прочитай слова швидко: 

   РОЗПИСУВАЛА       ШМАТОЧОК              ПЕРЕДВЕЛИКОДНІЙ

   ОСВЯЧЕННЯ            МОРОЧИТЬСЯ           КОЛЬОРОВИЙ

4. Прочитай 1 уривок казки Ірини Мацко "Загублена писанка" с початка на с. 87 і до слів на с. 88: "Напевно, це вони його загубили". 

    Дай відповіді на запитання:

    - Як Катруся готувалася до Великодня?

    - Як писанка опинилась біля будки песика Сірого?    

5.  Перекажи 1 уривок казки за малюнковим планом (у вкладці є малюнки до 1 уривку).  

Великих успіхів тобі!

Українська мова  ( 08.04.22р.)                                                                      

Тема уроку: Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема "Красно дякуємо за хліб" (с. 97-98)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                               8 квітня

                        Дистанційна робота

  2. Розшифруй назву урока. Запиши тему урока.

 - Виконай каліграфічну хвилинку.

  Вправа 347. Відгадай загадку.

Вправа 348. Прочитай початок казки Галини Демченко.

 

Вправа 349. Придумай кінцівку казки. Запиши чотири речення до малюнків. За потреби використовуй слова для довідки.

   Відтвори усно діалог між Тортом і Хлібом.

   Вправа 350. Спиши прислів’я. Підкресли слова однієї частини мови. 

    Усно пограй у гру "Так чи ні".  

3. Сфотографуй виконану роботу . 

Я досліджую світ

Тема уроку: "Праця людей навесні". (ст. 71-72)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

         - Яка зараз пора року?

         - Який стан неба?

         - Чи є сьогодні опади?

         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь два відео "Праця людей навесні".

 
Джерело Youtube


Джерело Youtube

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 71-72. Розглянь малюнки. 


Розкажи:

    - Яку роботу виконують люди навесні?

    - Які овочеві та зернові культури висявають люди в землю на городах та полях навесні?

4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 40 (у вкладці). Виконай вправу.

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

       Успіхів тобі!

Немає коментарів:

Дописати коментар