Завдання на 22.04.22 р.
Тема уроку: Діагностувальна робота "Таблиці множення і ділення".
Напиши
22 квітня
Діагностувальна робота
Виконай тест. Напиши тільки відповіді А, Б або В.
1. .......
2. ......
3. ......
1. Скільки лап у трьох котиків і двох песиків?
а) 14 б) 8 в) 20
2. Який вираз можна скласти за записом: "Перший множник - частка чисел 9 і 3, а другий множник - 7".
а) 9 : (3 + 7) б) 9 : 3 • 7 в) 9 - 3 • 7
3. У 2 букетах 6 квітів. Скільки квітів в 1 букеті?
Задачу можна розв’язати так:
а) 6 : 2 = 3 (кв.) б) 6 • 2 = 12 (кв.) в) 6 + 2 = 8 (кв.)
Виконай вправи.
4. Порівняй.
16 : 2 ○ 7 3 • 8 ○ 23 +1
3 • 7 ○ 26 15 – 6 ○ 3 • 2
2 • 0 ○ 4 : 1 8 : (31 - 29) ○ 5
5. У 4 коробках лежало по 3 олівця. На урок малювання узяли 5 олівців. Скільки олівців залишилося в коробках?
Задача 5
Лежало у 4 к. - по 3 ол.
Узяли - 5 ол.
Залишилося -? ол.
Розв’язання
1) (ол.) - ................. ;
2) (ол.)
Вираз: (ол.)
Відповідь: ...................................
6. Накресли прямокутник, довжина якого 10 см, а ширина - на 4 см менша. Обчисли його периметр.
Задача 6
Довжина - ... см
Ширина - ?, на ... см <
Р - ?
Розв’язання
1) ......... (см) - ................. ;
2) ........ (см) - Р.
Відповідь: ....
Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.
Великих тобі перемог у знаннях!
Літературне читання
Тема уроку: Урок позакласного читання "Допитливій малечі про знайомі речі".
Попрацюй над завданнями:
- Сьогодні ти відправишся у віртуальну мандрівку в цікавий світ енциклопедій, дізнаєшся, які бувають енциклопедії і як ними користуватися.
1. Пограй у гру "Детектив" та дізнайся, про що будемо говорити на уроці.
2. Дізнайся значення слів: енциклопедія, енциклопедист, ходяча енциклопедія (у вкладці 2 "Щоденні 5_слова").
3. Переглянь відео "Моя перша енциклопедія" і дізнайся, які бувають енциклопедії.
4. Розглянь книжки.
Дай відповіді на запитання:
- Які книги ти бачиш на виставці?
- Які книжки на виставці тобі знайомі? Що їх об’єднує?
- Назви книжку, яка тобі найбільше сподобалася.
5. Виконай практичне завдання. Обери із домашньої бібліотеки будь-яку книжку і енциклопедію. Роздивися їх обкладинки, зміст. Досліди ці книжки (усно) за планом.
6. Виконай завдання. Заповни на окремому папірці картку. Склади рекламу книги, користуючись карткою.
7. Надішли відповідь з карткою вчителю.
Великих успіхів тобі!
Немає коментарів:
Дописати коментар