четвер, 21 квітня 2022 р.

               Завдання на 22.04.22 р.

Тема уроку: Діагностувальна робота "Таблиці множення і ділення".

   Напиши

                           22 квітня

                 Діагностувальна робота

Виконай тест. Напиши тільки відповіді А, Б або В.

   1. .......

   2. ......

   3. ......

    1. Скільки лап у трьох котиків і двох песиків?

        а) 14         б) 8      в) 20

    2. Який вираз можна скласти за записом: "Перший множник - частка чисел 9 і 3, а другий множник - 7".

       а) 9 : (3 + 7)        б) 9 : 3 • 7      в) 9 - 3 • 7

    3. У 2 букетах 6 квітів. Скільки квітів в 1 букеті?

        Задачу можна розв’язати так:

       а) 6 : 2 = 3 (кв.)        б) 6 • 2 = 12 (кв.)        в) 6 + 2 = 8 (кв.)

Виконай вправи.

  4. Порівняй.

             16 : 2  7                 3 • 8   23 +1

              3 • 7   26              15 – 6  3 • 2         

              2 • 0  4 : 1             8 : (31 - 29)  5      

 5. У 4 коробках лежало по 3 олівця. На урок малювання узяли 5 олівців. Скільки олівців залишилося в коробках?

            Задача 5

  Лежало у 4 к. - по 3 ол.

  Узяли - 5 ол.

  Залишилося -?  ол.

        Розв’язання

  1)                     (ол.) - ................. ;

  2)                     (ол.) 

  Вираз:                     (ол.) 

 Відповідь: ...................................

6. Накресли прямокутник, довжина якого 10 см, а ширина - на 4 см менша. Обчисли його периметр.

     Задача 6

  Довжина - ... см 

  Ширина - ?, на ... см <

   Р - ?

      Розв’язання

  1)  ......... (см) - ................. ;

  2)  ........ (см) - Р.

Відповідь: .... 

Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

Літературне читання                                                                                   

Тема уроку: Урок позакласного читання "Допитливій малечі про знайомі речі".

Попрацюй над завданнями:

 - Сьогодні ти відправишся у віртуальну мандрівку в цікавий світ енциклопедій, дізнаєшся, які бувають енциклопедії і як ними користуватися.

1. Пограй у гру "Детектив" та дізнайся, про що будемо говорити на уроці

2. Дізнайся значення слів: енциклопедія, енциклопедист, ходяча енциклопедія (у вкладці 2 "Щоденні 5_слова").

3. Переглянь відео "Моя перша енциклопедія" і дізнайся, які бувають енциклопедії.

Моя перша енциклопедія. Джерело YouTube 

4. Розглянь книжки

   Дай відповіді на запитання:

   - Які книги ти бачиш на виставці?

   - Які книжки на виставці тобі знайомі? Що їх об’єднує?

   - Назви книжку, яка тобі найбільше сподобалася.

 5. Виконай практичне завдання. Обери із домашньої бібліотеки будь-яку книжку і енциклопедію. Роздивися їх обкладинки, зміст. Досліди ці книжки (усно) за планом.

6.  Виконай завдання. Заповни на окремому папірці картку. Склади рекламу книги, користуючись карткою. 

7. Надішли відповідь з карткою вчителю.  

8. Підготуйся до діагностувальної роботи. Повчися слухати і читати текст, а також давати письмові відповіді (у вкладці "Робота з літературним твором"). Потренуйся разом з батьками.
Робота з літературним твором.  Джерело YouTube 

 Великих успіхів тобі!

Немає коментарів:

Дописати коментар