четвер, 21 квітня 2022 р.

                     Завдання на 21.04.22р.

Тема уроку: "Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота" (зошит з друкованою основою с. 46)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи у зошиті з друкованою основою на с. 46. 



            21 квітня 

     Самостійна робота

1. Задача. Розв’яжи задачу.

Урожай яблук бабуся розклала у 5 ящиків по 3 кг у кожний. На яблучне варення вона витратила 6 кг. Скільки кг яблук залишилося у бабусі?

       Задача

Було - 5 ящиків по 3 кг

Витратила - 6 кг

Залишилося - ?

2. Порівняй.

         24 : 3   5         12 : 2  12 – 6

         2 • 9   19        3 • 7   14 + 7

        (15 + 3) : 2   10


3. Підготуйся до діагностувальної роботи по темі: "Таблиці множення і ділення".

       Повтори таблиці множення і ділення чисел 2, 3. 

    Потренуйся розвязувати задачі на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення.

    Пригадай, як знаходити прериметр квадрата та прямокутника. 

4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Літературне читання

Тема уроку: До зірок! За Віктором Гончаренком "Про першу повітряну кулю". Перегляд відео "Фестиваль повітроплавання" (с. 92-93).

Попрацюй над завданнями:

1. Відгадай загадку і дізнайся про цікавий винахід людини. 

   - Так, це повітряна кулька.

   - Чи надував/надувала ти коли-небудь повітряну кульку?

   - Де використовують повітряні кульки?

   - З якого матеріалу їх виготовляють?

   - Чи доводилося тобі бачити велику повітряну кулю?

   - Для чого люди створили велику повітряну кулю?

2. Прочитай слова швидко. Підготуйся до читання.

    фабриканти         дивачити           дивовижа 

    цупкий                 багаття              оболонка  

    незабаром           здійматися        велетенська 

    навздогін             парашут            заповітна

3. Прочитай оповідання на с.92-93. 

4. Дай відповіді на питання:

    - Як звали братів-винахідників?

    - Яка чутка розлетілася містечком Аннонé?

    - З чого брати Монгольф’є побудували кулю?

    - Яким чином вдалося підняти кулю в небо?

    - Чому раділи брати́ ?

5. Переглянь відео "Фестиваль повітроплавання" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VmUKiwi_Pok

 Великих успіхів тобі!

Я досліджую світ                                                                                        

Тема уроку: "Рукотворні матеріали та їхні властивості". (ст. 75-76)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

         - Яка зараз пора року? 

         - Який стан неба?

         - Чи є сьогодні опади?

         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь  відео "Рукотворні матеріали та їх властивості".

Джерело YouTube 

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 75-76. 


Розглянь малюнки та назви рукотворні матеріали. Розкажи:

    - З яких природних матеріалів вони виготовлені?

4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 41. Виконай вправу 1 - Кросворд "Матеріали".

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Люби природу! Розвивай спостережливість!

Тема уроку: "Використання рукотворних матеріалів у побуті". (ст. 77-78)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

         - Яка зараз пора року? 

         - Який стан неба?

         - Чи є сьогодні опади?

         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Використання рукотворних матеріалів у побуті".

Джерело YouTube 

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 77-78. Розглянь малюнки. Назви із чого виготовляють різні речі?

 

4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 42. Виконай вправу 1.

 5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Люби природу! Розвивай спостережливість!

    Українська мова                                                                              

Тема .Речення,у яких є прохання або наказ, спонукання до дії. Побудова речень.Інтонування реченьРозділові знаки в кінці речення.                     

Попрацюй над завданнями:                                                                 

1.Продовжте речення:                                                                                   Речення виражає .....                                                             Слова в реченні зв'язані.....                                                    

Речення, у якому про щось розповідається,називаєься.....

-Речення, у якому про щось запитується.називається... 

-У кінці питального речення ставиться....                          

-" На вулиці іде сніг."- це ...... речення.                              

-" Увага! На старт! Руш!"                                                    

Чи згодні ви, що це питальне речення?Щоб зрозуміти, яке це речення, нам потрібно дізнатися ще одну таємницю української мови.                

Це речення,в яких висловлюються різні спонукання.Спонукання - це прохання,заборона, порада,застереження.У формі спонукальних речень можна висловити запрошення,заклик,наказ.

2.          Впр. 390, впр. 390 ( усно)  

3. Прочитай і вивчи правило.



4.Впр.392 , впр. 393 9 письмово)

        Виконайте завдання за картками.Визнач початок і кінець кожного речення.

Бажаю успіхів!

               

-                                              

Немає коментарів:

Дописати коментар