Завдання на 19.04.22р.
Українська мова Тема .Речення, у яких є запитання.Побудова і інтонування питальних речень
1. Попрацюємо над завданням
Дайте відповіді на запитання:
-З чого складається наше мовлення ?
-Як відокремлюються речення в усному мовленні й на письмі?
-Як пишемо слова в реченні?
-Як записуємо перше слово в реченні?
-Які знаки можуть стояти в кінці речення?
2. впр.386
- Зі словом медаль склади " Сенкан".
впр.387 ( усно), прочитай і вивчи правило ст.108.
3.Переглянь відео, потренуйся складати питальні речення.
4. До кожного розповідного речення, утвори і запиши два питальних речення.
У кущі калини примостився соловейко.
Де ..............?
Хто ..........?
Над селом іде дрібний дощ .
Що ..........?
Який .......?
5. Виконати завдання письмово.
Тема уроку: "Вирази, що включають дію ділення" (с. 99)
Попрацюй над завданнями:
1. Виконай вправи на с. 99.
Напиши
19 квітня
Дистанційна робота
Вправа 1. Розкажи таблицю множення і ділення числа 3.
Переглянь відео "Тренажер таблиці множення і ділення на 3". Розшифруй, хто телефонував? Слово-відповідь напиши в зошит друкованими літерами.
Вправи 2 і 6. Обчисли вирази.
Задача 3. Запиши коротку умову задачі і розв’язання.
Задача 3
Розв’язання
1) - Як знайти, скільки книг на 2 стелажі, якщо відомо, що їх на 73 менше, ніж на 1 стелажі?
2) - Якою дією дізнатися, скільки книжок поставили на кожну із 3 полиць?
Відповідь: ..........
Вправа 4. Обери вираз до кожної відповіді.
Запиши відповіді так,
1 вираз: ..................
2 вираз: .................. .
Задача 5. Розв’яжи геометричну задачу. Накресли прямокутник.
- Для зручності обчислення переведи числові дані в одну систему вимірювання - в сантиметри.
1 дм = .... см
1) - Як знайти, ширину, якщо вона на 8 см менша довжини?
.... - .... = .... (см) - ширина прямокутника;
2) - Як знайти периметр прямокутника? Обчисли раціональним способом (коротко).
Користуйся формулою знаходження периметра прямокутника:
Р пр. = а • 2 + b • 2 , де а - довжина прямокутника, b - його ширина.
.... • .... + .... • .... = .... (см)
Відповідь: ..........
Накресли прямокутник.
Вправа 7. Виконай усно.
2. Виконай завдання у Зошиті на с. 45 на вибір.
3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).
Літературне читання
Тема уроку: Невідоме про звичні речі. "З історії світлофора". Передбачення змісту за заголовком твору. Перегляд відео "З чого та як створюють світлофори" (с. 90).
Попрацюй над завданнями:
1. Познайомся з новим розділом на с. 90.
- Прочитай назву нового розділу.
- Як ти розумієш слово "цікáвинки"? (Те, що викликає інтерес, захоплює.)
- Нас оточує безліч предметів. Без них ми не уявляємо свого життя. А чи задумувався ти, хто придумав, наприклад, олівець, ручку, наплічник?..
- Попрацюй зі змістом підручника (на с. 111–112 підручника).
- Скільки творів у розділі?
2. Відгадай загадку і дізнайся про винахід людини, який допомагає нам у житті.
З місця зрушити не в змозі,
бо на варті при дорозі
я стою щодня, щоночі,
хоч і маю скляні очі.
3. Прочитай слова швидко (у вкладці "Прочитай слова").
- Кого називають залізничниками? (Залізничники – працівники залізниці.)
4. Вправа «Передбачення».
- Прочитай заголовок твору на с. 90.
- Поміркуй, про що в ньому йтиметься?
5. Прочитай текст на с. 90 декілька разів.
6. Дай усно відповіді на запитання.
7. Переглянь відео "Як це працює. З чого та як створюють світлофори".
Немає коментарів:
Дописати коментар