середа, 27 квітня 2022 р.

             Завдання на 27.04.22р.

 Математика 

Тема уроку: "Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів" (с. 102)

Попрацюй над завданнями:

Напиши в робочому зошиті,

                27 квітня 

       Дистанційна робота

- Сьогодні ти закріпиш уміння збільшувати і зменшувати числа в кілька разів.

1. Підготуйся до виконання вправ та переглянь два відео "Збільшення і зменшення числа в кілька разів" і "Вчимось порівнювати". 

Збільшення і зменшення числа у кілька разів. YouTube 

Вчимось порівнювати. Джерело YouTube 

2. Виконай  вправи у підручнику на с. 102.

Вправа 1. Прочитай висловлювання. Знайди малюнок, до якого вони відносяться

  - Розглянь малюнок із зеленими фігурами. Кружечків 2, а трикутників 8. Трикутників більше, ніж кружечків. По 2 кружечки можна вмістити у 8 трикутників 4 рази. Отже кружечків у 4 рази менше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (в).

  - Розглянь малюнок із оранжевими фігурами. Трикутників 3, а кружечків 9. Трикутників менше, ніж кружечків. По 3 трикутники можна вмістити у 9 кружечках 3 рази. Отже кружечків у 3 рази більше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (а).

  - Розглянь малюнок із фіолетовими фігурами. Трикутників 3, кружечків 6. Видно, що трикутників менше, ніж кружечків. Об’єднаємо кружечки і трикутники у пари. Бачимо, що 3 кружечки не мають пар. Отже кружечків на 3 більше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (б).

  - Розглянь малюнок із синіми фігурами. Кружечків 2, трикутників 6. Видно, що трикутників більше, ніж кружечків. Об’єднаємо кружечки і трикутники у пари. Бачимо, що 4 трикутники не мають пар. Отже кружечків на 4 менше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (г).

Вправи 2. Запиши вирази та обчисли їх значення.

Вправи 4. Знайди задумане число (усно)

  - Міркуй так, невідоме  число у виразі □ • 3 = 18 - це перший множник. Із дії множення можна утворити дію ділення. 

     Отже, щоб знайти невідомий множник потрібно добуток 18 розділити на відомий множник 3. 

     18 : 3 = ....  - невідоме число.

3. Переглянь відео "Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Правила". 

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Правила.     Джерело YouTube

4. Опрацюй у зошиті завдання на сторінці 48.

Великих тобі перемог у знаннях!

Українська мова                                                                                  

Тема. Поширення речень за допомогою запитань.                                                                                 

Поширте речення за допомогою запитань. Запишіть утворений текст у зошити. 

 Успіхів !
Літературне читання                                                               

Тема уроку: Авторські лічилки. Григорій Чубай "Лісова лічилка". Марія Людкевич "Лічилка" (с. 94-95).

Попрацюй над завданнями:

  1. Прочитай числовий вірш.

  - Сьогодні ми ознайомимося з авторськими лічилками.

  2. Прочитай на с. 94 (у вкладці) лічилку Григорія Чубая "Лісова лічилка". Дай відповіді на питання.

  - Яка це лічилка: навчилка, жмурилка чи безконечка? 

  - Які слова це підтверджують? Прочитай.

  - Прочитай лічилку, наголошуючи підкреслені склади. 

        Раз і дваРаз і два. 

        В нас лічилка лісова

        В лісі — дерево дуплисте, 

        а в дуплі живе сова… 

  - Скільки складів підкреслено в кожному рядку? Як це допомагає рахувати? 

  - Ритмічно читай строфу лічилки. 

      Ритмом називається повторюваність однакових або подібних явищ через певні, сумірні відрізки часу. 

      Віршовий ритм — це повторення сумірних мовних одиниць, що ними є самі віршовані рядки, які промовляються поспіль один за одним. 

 3. Прочитай на с. 95 (у вкладці) лічилку Марії Людкевич. Дай відповіді на питання.

  - Який у тебе настрій після читання лічилки? 

  - Яка це лічилка: навчилка, жмурилка чи безконечка? 

  - Які слова це підтверджують? Прочитай. 

  - Прочитайте лічилку так, як промовлятимете її у грі. 

  - Розглянь малюнок. 

  - Що на ньому зображено?

  - Який настрій у хлопчика? 

  - Які кольори використав художник, щоб передати радість?

Великих успіхів тобі!

Немає коментарів:

Дописати коментар