Завдання на 27.04.22р.
Математика
Тема уроку: "Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів" (с. 102)
Попрацюй над завданнями:
Напиши в робочому зошиті,
27 квітня
Дистанційна робота
- Сьогодні ти закріпиш уміння збільшувати і зменшувати числа в кілька разів.
1. Підготуйся до виконання вправ та переглянь два відео "Збільшення і зменшення числа в кілька разів" і "Вчимось порівнювати".
2. Виконай вправи у підручнику на с. 102.
Вправа 1. Прочитай висловлювання. Знайди малюнок, до якого вони відносяться
- Розглянь малюнок із оранжевими фігурами. Трикутників 3, а кружечків 9. Трикутників менше, ніж кружечків. По 3 трикутники можна вмістити у 9 кружечках 3 рази. Отже кружечків у 3 рази більше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (а).
- Розглянь малюнок із фіолетовими фігурами. Трикутників 3, кружечків 6. Видно, що трикутників менше, ніж кружечків. Об’єднаємо кружечки і трикутники у пари. Бачимо, що 3 кружечки не мають пар. Отже кружечків на 3 більше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (б).
- Розглянь малюнок із синіми фігурами. Кружечків 2, трикутників 6. Видно, що трикутників більше, ніж кружечків. Об’єднаємо кружечки і трикутники у пари. Бачимо, що 4 трикутники не мають пар. Отже кружечків на 4 менше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (г).
Вправи 2. Запиши вирази та обчисли їх значення.
Вправи 4. Знайди задумане число (усно)
- Міркуй так, невідоме число у виразі □ • 3 = 18 - це перший множник. Із дії множення можна утворити дію ділення.
Отже, щоб знайти невідомий множник потрібно добуток 18 розділити на відомий множник 3.
18 : 3 = .... - невідоме число.
3. Переглянь відео "Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Правила".
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Правила. Джерело YouTube
4. Опрацюй у зошиті завдання на сторінці 48.
Великих тобі перемог у знаннях!
Українська мова
Тема. Поширення речень за допомогою запитань.
Тема уроку: Авторські лічилки. Григорій Чубай "Лісова лічилка". Марія Людкевич "Лічилка" (с. 94-95).
Попрацюй над завданнями:
1. Прочитай числовий вірш.
- Сьогодні ми ознайомимося з авторськими лічилками.
2. Прочитай на с. 94 (у вкладці) лічилку Григорія Чубая "Лісова лічилка". Дай відповіді на питання.
- Яка це лічилка: навчилка, жмурилка чи безконечка?
- Які слова це підтверджують? Прочитай.
- Прочитай лічилку, наголошуючи підкреслені склади.
Раз і два. Раз і два.
В нас лічилка лісова!
В лісі — дерево дуплисте,
а в дуплі живе сова…
- Скільки складів підкреслено в кожному рядку? Як це допомагає рахувати?
- Ритмічно читай строфу лічилки.
Ритмом називається повторюваність однакових або подібних явищ через певні, сумірні відрізки часу.
Віршовий ритм — це повторення сумірних мовних одиниць, що ними є самі віршовані рядки, які промовляються поспіль один за одним.
3. Прочитай на с. 95 (у вкладці) лічилку Марії Людкевич. Дай відповіді на питання.
- Який у тебе настрій після читання лічилки?
- Яка це лічилка: навчилка, жмурилка чи безконечка?
- Які слова це підтверджують? Прочитай.
- Прочитайте лічилку так, як промовлятимете її у грі.
- Розглянь малюнок.
- Що на ньому зображено?
- Який настрій у хлопчика?
- Які кольори використав художник, щоб передати радість?
Великих успіхів тобі!
Немає коментарів:
Дописати коментар